دفعات بازدید: 552

تاریخ انتشار: 1390/12/08 - 1:03

سرمربي صنايع پتروشيمي ماهشهر پس از باخت در دربي خوزستان: فشار پتروشمي بندرامام باعث از دست رفتن تمركزمان شد

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پس از شكست تيمش مقابل پتروشيمي بندرامام در رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: فشار تيم مقابل باعث از دست رفتن تمركزمان شد.

بهرام رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: بازي سنگيني با پتروشيمي داشتيم.  مصدوميت امير اميني و غيبت او باعث شد در اين ديدار دچار مشكل شويم. در كوارتر دوم تمركز لازم را نداشتيم. البته پتروشيمي بندرامام تيم قوي‌اي است و شرايطش با ما متفاوت است.

وي ادامه‌داد: در كوارترهاي سوم و چهارم، بازي پاياپايي با تيم حريف داشتيم ولي درنهايت نتيجه را به پتروشيمي بندرامام واگذار كرديم.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر درباره عملكرد بازيكنانش در اين مسابقه گفت: از بازيكنانم راضي هستم، حتي “اسلاوكو ورانس” بازيكن خارجي‌مان با اين‌كه دچار پارگي از ناحيه ران بود، بازي كرد و عملكرد خوبي هم داشت.

وي اظهاركرد: تيم پتروشيمي بندرامام براي مسابقات باشگاه‌هاي غرب آسيا بسته شده است در صورتي كه هدف ما فقط حضور در مسابقات ليگ برتر بوده است.

رمضان درباره بازي عقب‌افتاده‌اي كه با تيم فولاد ماهان سپاهان دارند هم بيان‌كرد: روز پنجشنبه، 11 اسفندماه ميهمان اين تيم هستيم. فولاد ماهان تيم بسيار قوي‌اي است و از شريط خوبي برخوردار است و ما بازي سنگيني پيش روي داريم. در اين مسابقه نيز اميني و ورانس را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم.

وي افزود: نتيجه اين مسابقه تغييري در جايگاه‌مان ايجاد نمي‌كند. البته هيچ‌گاه براي باختن رقابت نمي‌كنيم. اكنون در جايگاه ششم قرار داريم و توانسته‌ايم به رقابت‌هاي پلي‌آف راه پيدا كنيم.

به گزارش ايسنا، در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر بسكتبال كشور روز پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه تيم صنايع پتروشيمي ماهشهر ميزبان تيم پتروشيمي بندرامام بود كه در اين دربي خوزستاني‌ها، با نتيجه 55 بر 71 شكست خورد.

ارسال دیدگاه