دفعات بازدید: 1,696

تاریخ انتشار: 1390/12/11 - 3:41

مسابقات سه جانبه مدارس هندبال بانوان خوزستان برگزار مي‌شود

بانوان هندباليست خوزستاني در رقابت‌هاي سه جانبه مدارس هندبال خوزستان روز جمعه دوازدهم اسفندماه در سالن هندبال مجموعه ورزشي تختي اهواز به رقابت با يكديگر مي‌پردازند.

مريم چشمه‌سلاطين رييس هيات هندبال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اين رقابت‌ها با حضور تيم‌هاي مدارس هندبال اهواز، شوشتر و ماهشهر انجام مي‌شود. ساير مدارس استان در مسابقات قهرماني استان شركت كرده بودند به همين دليل تعداد تيم‌هاي اين مسابقه كم است.

وي ادامه‌داد: اين رقابت‌ها در دو رده سني نونهالان و نوجوانان – جوانان برگزار مي‌شود و مدارس شركت‌كننده نيز داراي دو تيم در هر رده هستند.

چشمه‌سلاطين تصريح‌كرد: نفرات برتر اين مسابقه، گزينش شده و همراه با نفرات گزينش‌شده از مسابقات استاني، سال آينده براي اعزام به رقابت‌هاي قهرماني كشور، به اردوي تيم استان دعوت خواهند شد.

وي عنوان‌كرد: استعداديابي در سطح مدارس اهواز در بخش‌هاي بانوان و آقايان انجام شده است و هم اكنون در بخش آقايان نزديك به 40 نفر در رده سني نونهالان و نوجوانان كار مي‌كنند. در بخش بانوان نيز همين برنامه انجام شده است و از اين افراد براي مسابقات سال آينده استفاده مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه