دفعات بازدید: 1,424

تاریخ انتشار: 1390/12/13 - 17:07

مربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام: مي‌دانستيم در غرب آسيا كار سختي پيش‌رو داريم شرايط داوري در كشورهاي عربي خيلي خاص است

مربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پس از ناكامي تيمش در مسابقات غرب آسيا گفت: بازي با تيم‌هايي لبناني مانند الرياضي و شانفيل سخت است و شرايط ما نيز در كوارترهاي دوم و چهارم زياد خوب نبود.

محمد كسايي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: ما كوارترهاي اول و دوم را واگذار كرديم و كوارتر سوم را با اختلاف به نفع خود تمام كرديم كه موجب شد بازي به تساوي كشيده شود ولي كوارتر چهارم را واگذار كرديم.

وي افزود: فكر مي‌كنم هميشه در كشورهاي عربي شرايط داوري شرايط خيلي خاصي است و تمام تيم‌هاي ايراني در جريان اين موضوع هستند و از آن‌ها گله دارند. داوري بيشتر به ضرر ما تمام شد و به نظرم داور در اين بازي يك دست سوت نزد. اين بازي را دو داور قزاق و يك داور هندي قضاوت كردند.

مربي تيم پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: در كوارترهاي دوم و چهارم در دفاع وضعيت خوبي داشتيم ولي در حمله اين طور نبود. فكر مي‌كنم يكي از دلايل آن اين باشد كه فقط يك گلر داشتيم. هميشه در زمين بايد شرايط طوري باشد كه دو بازيكن بتوانند امتياز بگيرند. اگر قرار باشد فقط يك بازيكن امتيازآور باشد به مشكل بر مي‌خوريم. براي برد چنين بازي‌هايي دو گلر لازم است تا امتيازها كسب شود.

وي در ادامه گفت: اگر به تيم شانفيل هم نگاه كنيم دو بازيكن آمريكاي 16، 17 امتياز كسب كرده‌اند. وقتي اين امتيازها كسب شود، تيم شرايط بهتري براي تمام كردن پيدا مي‌كند. ژوزف فورته، بازيكن خارجي ما فقط 9 امتياز كسب كرد كه آمار خيلي پاييني است.

كسايي‌پور افزود: مهراد آتشي نيز در بين بازيكنان داخلي با كسب 11 امتياز در پنج، شش دقيقه بازي، بهترين آمار را داشت. جليل آكندله، بازيكن نيجريايي – آمريكايي ما است كه در اين بازي 26 پوئن كسب كرد و 11 ريباند نيز داشت كه باتوجه به اين‌كه اولين بازي‌اي بود كه براي ما انجام مي‌داد و اين‌كه شانفيل دو بازيكن آمريكايي خوب دارد، بسيار خوب كار كرد.

وي در ارزيابي تيم شانفيل لبنان بيان‌كرد: شانفيل تيم بسيار خوبي است و در ليگ لبنان نيز الرياضي، قهرمان آسيا را شكست داده است. بازيكنان محلي آن نيز بسيار خوب كار مي‌كنند و فادي نيز هم اكنون در اوج بازيگري خود قرار دارد. اين تيم در خانه از حمايت تماشاگران خود برخوردار است و خوب كار مي‌كند.

مربي تيم پتروشيمي بندرامام ادامه‌داد: بازي اين تيم با مهرام نيز بسيار پاياپاي بود. شانفيل تيم حرفه‌اي و خوبي است و تيم‌هاي ايراني كه مي‌خواهند در بازي با اين تيم برنده باشند به ثبات بيشتري در شرايط حمله و دفاع نياز دارند. ما مي‌دانستيم كار خيلي سختي در پيش داريم و گذشتن از اين مرحله كار بسيار سختي است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا برنامه‌اي براي ادامه رقابت‌ها داشتيد؟ اظهاركرد: ما به بازي بعدي مقابل الرياضي هم فكر مي‌كرديم و كارمان بازهم سخت‌تر مي‌شد ولي به شرايط بعد از بازي با شانفيل نيز فكر كرده بوديم.

كسايي‌پور در ارزيابي عملكرد تيمش در رقابت‌هاي غرب آسيا عنوان‌كرد: ما در ليگ برتر كشور فقط با يك بازيكن خارجي بازي مي‌كرديم و در غرب آسيا مي‌توانستيم از دو بازيكن خارجي استفاده كنيم. يكي دو تغييري كه در تيم داديم مثل عرفان نساج‌پور و بني كوچويي كه بازيكناني هستند كه به دليل قرار گرفتن در سهميه خارجي در ليگ برتر كشور نمي‌توانند بازي كنند ولي در غرب آسيا تيم را همراهي كردند. يعني تركيب تيم در غرب آسيا دچار تغيير زيادي ‌شد. شايد اگر زمان بيشتري را در اختيار داشتيم مي‌توانستيم نتايج بهتري بگيريم. به هر حال بازيكنان زحمت كشيدند و تلاش خودشان را كردند.

وي درمورد مسابقات ليگ برتر كشور نيز گفت: 18 بهمن‌ماه در يك بازي معوقه در تهران به مصاف مهرام مي‌رويم. در حال‌ تمرين هستيم و بايد شرايط خودمان را حفظ و بازسازي كنيم. تلاش مي‌كنيم تيم را از نظر روحي رواني و جسمي ريكاوري كنيم.

مربي تيم پتروشيمي بندرامام افزود: بازي سختي مقابل مهرام در پيش داريم. فكر نمي‌كنم در رده‌بندي تاثيري داشته باشد ولي از آن‌جا كه هر دو تيم رقيب محسوب مي‌شوند، حساسيت‌هاي خاص خودش را دارد. مهرام شرايط خيلي خوبي را از ابتداي فصل داشته چون با سه بازيكن مطرح داخلي و دو بازيكن خوب خارجي و ديگر بازيكنان، تيم خيلي خوبي را جمع كرده است و بازي سختي براي ما خواهد بود.

ارسال دیدگاه