دفعات بازدید: 2,660

تاریخ انتشار: 1390/12/15 - 2:09

دومين المپياد فرهنگي ورزشي بانوان وزارت نفت در محمود آباد آغاز شد

دومين المپياد فرهنگي ورزشي سراسري بانوان بالاي 26 سال وزارت نفت از صبح امروز يكشنبه به ميزباني شركت ملي پخش و پالايش فرآورده هاي نفتي ايران گشايش يافت.

 

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی سراسری بانوان بالای ۲۶ سال وزارت نفت از صبح امروز یکشنبه به میزبانی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی ایران گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها با حضور بیش از ۶۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در قالب ۶ تیم منتخب از شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پخش وپالایش و به میزبانی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی ایران از صبح امروز یکشنبه در رشته‌های تیمی و در شهرستان محمود آباد آغاز و جمعه
شب ۱۹ اسفند ماه به کار خود پایان می‌دهد.

در این دوره از المپیاد ورزشکاران در هشت رشته ورزشی، شنا، شطرنج، بسکتبال، والیبال، تنیس خاکی، تنیس روی می‌ز، آمادگی جسمانی و تیراندازی در سالنهای ورزشی مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی صنعت نفت در محمود آباد به رقابت می‌پردازند.

مراسم اختتامیه این المپیاد، جمعه شب در سالن اجتماعات مجموعه صنعت نفت در شهرستان محمود آباد و با حضور مسئولین وزارت نفت و معرفی تیم‌های قهرمان برگزار خواهد شد.

با برگزاری این المپیاد ورزشی پرونده برگزاری مسابقات ورزشی سراسری وزارت نفت در سال ۹۰ بسته خواهد شد. وزارت نفت در سال جاری شاهد برگزاری سه المپیاد سراسری شامل فرزندان پسر، پیشکسوتان مرد و بانوان بالای ۲۶ سال بوده است.

ارسال دیدگاه