دفعات بازدید: 3,207

تاریخ انتشار: 1390/12/18 - 2:47

مسابقات قهرماني آمادگي‌جسماني بانوان كشور در انديمشك برگزار مي‌شود

نگار افشين در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد:‌ اين مسابقات در قالب دستجات آزاد در هفت رده سني برگزار مي‌شود و افراد بين 20 تا 50 سال در اين مسابقات شركت مي‌كنند.

وي با اشاره به اين‌كه 17 تا 20 تيم براي شركت در اين مسابقات اعلام آمادگي كرده‌اند، افزود: از استان‌هاي شركت‌كننده در اين رقابت‌ها مي‌توان به استان‌هاي البرز، تهران، ‌كردستان، سيستان و بلوچستان، اروميه، لرستان، اصفهان، فارس، بوشهر و خوزستان اشاره كرد.

رييس هيات آمادگي جسماني و ايروبيك خوزستان بيان‌كرد: قرار است تا فردا بعدازظهر (18 اسفندماه) تعداد تيم‌هاي شركت‌كننده دقيقا مشخص شود. 12 داور براي اين مسابقات در نظر گرفته شده است كه از اين تعداد 10 داور خوزستاني و دو داور از فدراسيون معرفي شده‌اند.

وي اظهارداشت: ‌ميزباني اين مسابقات به پيشنهاد فدراسيون بوده است و ما باتوجه به توان‌مان اين ميزباني را پذيرفتيم. در اين زمينه مشكلي وجود ندارد، خوابگاه فراهم شده است و سالن كشتي انديمشك هم كه داراي استيج و استاندارد هم مي‌باشد براي اين منظور در نظر گرفته شده است.

افشين افزود: اين ميزباني يك حركت رو به جلو براي استان است و مسلما امتيازاتي براي ما از لحاظ ارزشيابي كشوري و استاني و همچنين ارزشيابي بين هيات‌ها خواهد داشت.

وي درخصوص اقدامات صورت گرفته اين هيات در بخش آموزش اظهاركرد: كلاس‌هاي مربيگري و داوري در سطح كل استان برگزار كرديم و هم اكنون مربياني در زمينه بدنسازي رشته‌هاي خاص مثل هندبال، واليبال و بدمينتون در اختيار داريم.

ارسال دیدگاه