دفعات بازدید: 2,302

تاریخ انتشار: 1390/12/19 - 3:14

سومین مرحله مسابقات لیگ برتر شنا خوزستان با حضور دو نماینده از ماهشهر

دبير هيات شنا و واترپلو خوزستان گفت: ‌سومين مرحله مسابقات ليگ برتر شناي استان در ميان‌كوه برگزار مي‌شود.

حر حاجيان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اين مسابقات روز جمعه 19 اسفندماه به ميزباني ميان‌كوه و در تمام رده‌هاي سني برگزار مي‌شود.

وي افزود: در اين مسابقات تيم‌هاي نفت اهواز، نفت آبادان، هيات شناي آبادان، فولاد اكسين خوزستان، هيات شناي دزفول، هيات شناي شوشتر، هيات شناي خرمشهر، پتروشيمي ماهشهر، شيميايي رازي ماهشهر و هيات شناي انديمشك با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.

دبير هيات شنا و واترپلو خوزستان يادآورشد: تا پايان مرحله‌ دوم، تيم نفت اهواز پيشتاز مسابقات است. امتيازات ساير تيم‌ها نزديك است و تيم‌هاي برتر تا پايان مرحله سوم مشخص خواهند شد.

وي افزود: قرار است مرحله چهارم و پاياني اين مسابقات بيست و ششم همين ماه در اهواز برگزار شود.

حاجيان هدف از برگزاري اين مسابقات را  بالا بردن سطح كمي و كيفي چنين رقابت‌هايي عنوان‌كرد و گفت: به اين معنا كه به سطحي از آمادگي براي رقابت در سطح كشور برسيم.

وي افزود:‌ ما برنامه‌هاي جامع و كلي براي شناي استان در سال‌هاي گذشته نداشتيم و افت كلي داشتيم اما مي‌خواهيم در سطح استان به خودباوري برسيم.

دبير هيات شنا و واترپلوي خوزستان گفت: ما هر چه مسابقات بيشتري انجام دهيم، بيش‌تر به سود شناگران‌‌مان خواهد بود و بازيكنان از استرس مسابقه خارج خواهند شد.

وي اظهاركرد: برنامه‌ريزي ما براي سال آينده اين است كه ليگ شناي استان را در 12 مرحله برگزار و مي‌خواهيم تمام شهرستان‌هاي استان را درگير مسابقات كنيم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • رضا

    تاریخ : ۲۳ - اسفند - ۱۳۹۰

    با سلام خدمت شما و ممنون بابته اطلاع رسلانیه خوبتون…متاسفانه واسه این مسابقات به تیم بندر امام هیچی نگفتن و دوره یکی مونده به اخر(نمیدونم چندمه)به ما گفتن برید امیدیه ما هم رفتیم و با این حال اونجا تونستیم بیشتره مقام ها رو کسب کنیم….ولی چرا باید به تیم قهرمان دروه ی قبل الان بگن که دیگه کار از کار گذشته……ای کاش میشد پیگیری کنید…..دوره اخره این مسابقات هم جمعه در اهواز برگزار میشود…


ارسال دیدگاه