دفعات بازدید: 1,262

تاریخ انتشار: 1390/12/20 - 16:08

كسب مقام دوم و سوم خوزستان در مسابقات قهرماني پاورليفتينگ جوانان كشور

رقابت‌هاي قهرماني پاورليفتينگ باشگاه‌هاي كشور در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان به ميزباني خوزستان برگزار شد كه دو تيم جوانان استان عناوين اول و سومي اين رقابت‌ها را كسب كردند.

رضا حسين‌پور، مسوول كميته پاورليفتينگ خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهارداشت: در رده سني نوجوانان عنواني بهتر از چهارمي نتوانستيم كسب كنيم ولي دو تيم جوانان (الف و ب) ما، يكي قهرمان شد و ديگري روي سكوي سومي ايستاد كه اين امر نشان دهنده بالا بودن پتانسيل‌هاي ما در رده جوانان است.

وي افزود: كيفيت اين رقابت‌ها بالا بود ولي به اندازه‌ي رده بزرگسالان و پيشكسوتان بالا نيست چون ورزشكاران رده جوانان تجربه كمتري نسبت به بزرگسالان دارند.

مسوول كميته پاورليفتينگ خوزستان تصريح‌كرد: اين رقابت‌ها از 17 تا 19 اسفندماه انجام شد و از 21 تا 23 اسفندماه نيز مسابقات رده بزرگسالان و پيشكسوتان برگزار مي‌شود.

وي خاطرنشان‌كرد: برخي از ورزشكاران نوجوان ما اولين حضورشان را در رقابت‌هاي قهرماني كشور تجربه مي‌كردند و من اميد زيادي به آينده آن‌ها دارم.

حسين‌پور اظهاركرد: در رده سني‌ بزرگسالان به احتمال 90 درصد مقام قهرماني را از آن خود مي‌كنيم و در رده پيشكسوتان نيز تيمي را روانه مسابقات مي‌كنيم كه حداقل روي سكو برود.

ارسال دیدگاه