دفعات بازدید: 5,683

تاریخ انتشار: 1390/12/21 - 1:32

هیئت ورزش های همگانی ماهشهر قهرمان مسابقات فریزبی ایران شد

شهرام عیسی زاده رئیس هیئت ورزش های همگانی بندر ماهشهر از قهرمانی تیم این هیئت در مسابقات فریزبی قهرمانی ایران خبر داد.

شهرام عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار ما فرمود : از آنجایی که تمرینات خوبی را انجام داده بودیم با همت بازیکنان ، کادر فنی و حمایت مسئولین امر توانستیم عنوان قهرمانی را کسب نمایم ضمن اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود زیرا تیم های مختلفی از استانهای کشور از جمله تهران ، همدان ، کرج ، قم و گرگان حضور داشتند .

عیسی زاده در ادامه افزودند : این مسابقات اولین مسابقات قهرمانی فریزبی ایران بود که پس موافقت فدراسیون همگانی کشور و هیئت ورزش های همگانی خوزستان این میزبانی به استان خوزستان و شهرستان ماهشهر داده شد که خدا را شکر به گفته خود عزیزان شرکت کننده در این مسابقات توانستیم با فراهم ساختن امکاناتی از قبیل هتل ، ایاب و ذهاب و تغذیه میزبان خوبی برای ایندوره از مسابقات باشیم.

ایشان افزودند : در این مهم جناب آقای منوچهر حیاتی فرماندار ورزشی و ورزش دوست شهرستان بندر ماهشهر ، جناب آقای خنفری رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر ، جناب آقای سالمی رئیس هیئت ورزش های همگانی خوزستان ، جناب آقای فرشید احمدی فر دبیر هیئت ورزش های همگانی خوزستان ، جناب آقای کاظمی نژاد رئیس انجمن فریزبی خوزستان ، جناب آقای زبرجد رئیس انجمن فریزبی ماهشهر و کادر اجرایی مسابقات کمک شایانی نمودند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

یاداور میشود در این مسابقات هیئت ورزش های همگانی مقام قهرمانی را کسب نمود استان قم نایب قهرمان شد و پتروشیمی رازی و همدان سوم مشترک شدند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • امیر

    تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۳۹۰

    عکس بقیه تیم های ورزش همگانی رشته فریزبی رو نمیزارین در ضمن تشکر میکنم از میزبانی خوبتون خیلی عالی بود


  • @rash

    تاریخ : ۲۲ - اسفند - ۱۳۹۰

    با سلام.وباتشکرازمردم خوب ماهشهربابت میزبانی خوبشون
    لطفاعکسهای بقیه ی تیمها رو هم بذارید.ممنون


  • علیرضا

    تاریخ : ۳۰ - آذر - ۱۳۹۱

    سلام / تیم کرمانشاه به دلیل به دلیل عدم اطلاع از نحوه برگزاری و قوانین مسابقات شرکت نکرد ، لطفاً راهنمایی کنید چون در حال حاضر هم نحوه برگزاری مسابقه برای ما مبهمه 09199189197


ارسال دیدگاه