دفعات بازدید: 636

تاریخ انتشار: 1390/12/22 - 1:03

کاراته خوزستان نتایج مطلوبی در بخش بانوان بدست آورد

با برگزاری رقابت‌های انتخابی در سطح استان، بهترین‌ها را گزینش کرده و به اردو دعوت می‌کنیم تا نفرات منتخب به رقابت‌های رسمی فدراسیون اعزام شوند.

ایلنا: رییس هیات کاراته استان خوزستان گفت: با مدال آوری کاراته کاهای استان در رقابت‌های قهرمانی کشور و نیز رقابت‌های برون مرزی سبکی و همچنین فعالیت گسترده در بحث آموزش مربیان و داوران در سطح استان، سالی پرفروغ و موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشتیم.

ناهید سرکوهکی ضمن بیان مطلب فوق گفت: کاراته کاهای استان خوزستان نتایج مطلوبی در بخش کاتای بانوان در مسابقات قهرمانی کشور بدست آوردند و در بخش آقایان هم نتایج خوبی گرفتیم، با این حال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم برای ارتقاء سطح فنی کاراته کاهای استان از ابتدای سال آینده اردوهای استانی را زیر نظر مربیان مجرب تشکیل دهیم.

وی افزود: با برگزاری رقابت‌های انتخابی در سطح استان، بهترین‌ها را گزینش کرده و به اردو دعوت می‌کنیم تا نفرات منتخب به رقابت‌های رسمی فدراسیون اعزام شوند.

سرکوهکی در خصوص فعالیت‌های انجام شده هیات گفت: کلاس‌های تئوری و عملی مربیگری و داوری با حضور مدرسین فدراسیون برای بانوان و آقایان در سطح استان و نیز منطقه‌ای برگزار شد که از استان‌های مجاور هم نفراتی موفق به شرکت در این کلاس‌ها شده و مدرک پایان دوره را دریافت کردند.

رییس هیات کاراته استان خوزستان ادامه داد: امسال لیگ استانی را به صورت آزمایشی برگزار کردیم که استقبال خوبی هم از آن شد و رضایتبخش بود. در نظر داریم با تشکیل سازمان لیگ و تغییر شرایط، تعداد لیگ‌ها را افزایش دهیم.

وی گفت: در لیگ کشوری نیز تیم مناطق نفت خیز جنوب که در مسابقات جام باشگاه‌های موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد، در سوپر لیگ عنوان پنجم را به خود اختصاص داد و در بخش بانوان تیم این تیم رتبه سوم را کسب کرد.

رئیس هیات کاراته خوزستان افزود: این هیات کاراته خوزستان در بخش فرهنگی نیز رتبه نخست را در بین هیات‌های ورزشی بدست آورد در تمامی مناسبت‌ها پیشتاز بود و حضوری فعال داشت.

سرکوهکی گفت: میزبانی یک مسابقه رسمی، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری و شرکت تیم استان در مسابقات سبک‌های آزاد و کنترلی از مهم‌ترین برنامه‌های هیات برای سال آینده است.

ارسال دیدگاه