دفعات بازدید: 5,689

تاریخ انتشار: 1390/12/22 - 2:42

پیروزی خانگی استقلال ماهشهر مقابل برق شیراز

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر تیم استقلال ماهشهر در ادامه مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور توانست در ورزشگاه شهداء ماهشهر در حضور تماشاگران پر شور خود با ارنج ایده آل حسین محمدیان سرمربی موفق این روزهای فوتبال ماهشهر تیم برق شیراز را با دو گل شکست دهد.

نیمه نخست این مسابقه بدون گل به پایان رسید در ابتدای نیمه دوم تیم استقلال حملات بسیاری را روی دروازه تیم برق شیراز انجام داد در دقیقه 54 مسابقه رسول نصاری در حالی که به زیبایی دروازبان تیم برق شیراز را جا گذاشته بود اما نتوانست دروازه خالی را باز کند تا آه از نهاد تماشگران برخیزد.

در دقیقه 60 مسابقه روی یک حرکت تیمی بازیکن استقلال ماهشهر توانست دروازه تیم برق شیراز را باز کند و یک بر صفر از حریفش پیش بیفتد در ادامه مسابقه تعویض طلایی حسین محمدیان پاس گل داد و بازیکن استقلال دومین گل را به ثمر رساند تا تماشگران با خیالی آسوده تر بازی را دنبال نمایند.

دراین مسابقه  جناب آقای منوچهر حیاتی رئیس محترم هیئت فوتبال و فرماندار ماهشهر نظارگر این بازی بود که همین امر باعث ایجاد روحیه دو چندان در بین بازیکنان و کادر فنی تیم جوانان استقلال ماهشهر شده بود.

ارسال دیدگاه