دفعات بازدید: 3,108

تاریخ انتشار: 1390/12/25 - 19:27

مديركل ورزش و جوانان خوزستان: اميدوارم ديگر بهانه‌اي براي مقام نياوردن نداشته باشيم

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اميدواريم اعضاي تيم‌ملي از دختران و پسراني باشند كه در اين پيست تمرين مي‌كنند و ديگر بهانه‌اي براي مقام نياوردن نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا از خوزستان حميدرضا گرشاسبي در آيين افتتاح پيست دوچرخه‌سواري اهواز كه امروز 25 اسفندماه برگزار شد، اظهارداشت:‌ لطف خداوند شامل حال ورزش خوزستان شد و با حضور دكتر عباسي كه اين استان را به دليل حضور در جنگ به خوبي مي‌شناسد و عرق خاصي نسبت به خوزستان دارد، هم‌اكنون اين‌جا جمع شده‌ايم تا استارت اين مجموعه زيبا و بي‌نظير را بزنيم و كليد آن را به هيات دوچرخه‌سواري استان تحويل دهيم.

وي افزود: در دولت نهم و دهم كار بي‌نظيري شروع شد. ورزش در خوزستان پيش از سال 84 يك طرف و از سال 84 به بعد يك طرف ديگر؛ پس از رييس‌جمهوري احمدي‌نژاد و طي اين هشت سال، 120 پروژه افتتاح شده است كه نسبت به دوره‌هاي گذشته پيشرفت زيادي داشته‌ايم.

همچنين علي‌پور، مدير پروژه پيست بين‌المللي دوچرخه‌‌‌سواري اهواز گفت: زيربناي اين پيست 20 هزار مترمربع است كه 1700 مترمربع آن فضاي روباز و 1800 مترمربع آن سرپوشيده است.

وي تصريح‌كرد:‌ در طول اين سال‌ها شش ميليارد تومان براي اين پيست هزينه شده است. در كل كشور چهار پيست استاندارد وجود دارد كه در مشهد، تبريز، تهران و اهواز هستند.

علي‌پور عنوان‌كرد: ‌1200 صندلي براي تماشاگران وجود دارد. طول اين پيست 250 متر و عرض آن 30 متر است. روكش اين پيست از جنس سيمان و پليمر بوده و بسيار مقاوم است. اين موقعيت مناسبي است كه ركورد دوچرخه‌سواران افزايش پيدا كند.

وي خاطرنشان‌كرد: ‌باتوجه به گرماي هواي اهواز، از 96 پروژكتور در اين پيست استفاده كرديم تا در شب‌ نيز بتوان از آن استفاده كرد.

شهاب‌الدين، مجری طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز در جنوب کشور  نيز در اين مراسم گفت: وزارت نفت در كنار وظايفي مانند استخراج به مسايل ورزشي و رفع غبار محروميت از كشور نيز توجه دارد و اعتباري را نيز به ورزش اختصاص داده است.

وي افزود: در خوزستان 340 ميليارد تومان، اعتباري است كه ما بايد براي ورزش پرداخت كنيم كه تاكنون 230 ميليارد تومان آن پرداخت شده است و مابقي آن نيز پرداخت خواهد شد.

مجری طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز در جنوب کشور عنوان‌‌كرد: ‌وزارت نفت در مجموع سفرهاي رييس‌جمهور و نيز مقام معظم رهبري هزار و 24 پروژه را با اعتبار 268 ميليارد تومان تقبل كرده است كه 234 ميليارد تومان آن پرداخت شده و مابقي آن نيز تا سال آينده پرداخت خواهد شد.

وي عنوان‌كرد:‌ به خوزستان نيز براي 144 پروژه، 36 ميليارد تومان اعتبار اختصاص يافته كه تاكنون 24 ميليارد تومان آن پرداخت شده است و مابقي آن نيز تا ابتداي سال 91 پرداخت خواهد شد.

ارسال دیدگاه