دفعات بازدید: 9,634

تاریخ انتشار: 1390/12/26 - 1:32

ماهشهر میزبانی شایسته برای لیگ نوجوانان کشور بود

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات لیگ زیر گروه نوجوانان کشور به میزبانی شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد که نماینده فدراسیون و مربی دروازه بانان تیم ملی ایران مهمان ویژه این دوره از مسابقات در ماهشهر بود که این پایگاه مصاحبه ای با ایشان انجام داد.

مهدی حیدری مربی توانمند و با سابقه فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ما فرمود : خدا را شکر از میزبانی ماهشهری ها بسیار راضی هستیم و شرایط خوبی را برای برگزاری ایندوره از مسابقات فراهم نموده بودند.

ایشان در ادامه افزودند : در چندین سال اخیر بازیهای زیادی را در رده نوجوانان دیده بودم اما میتوانم به جرات بگویم بازی امروز استقلال ماهشهر با سپاهان ایذه دست کمی از بازیهای لیگ برتر نوجوانان نداشت زیرا این بازی از لحاظ کمی و کیفی بسیار عالی بود.

حیدری از دعوت دو بازیکن ماهشهری به تیم ملی ایران خبر داد 

حیدری در ادامه افزودند : بازیکن مستعد در تیم استقلال ماهشهر بسیار بود اما دو بازیکن استقلال ماهشهر مد نظر ماست که به اردوی تیم ملی در صورت موافقت آقای دوستی دعوت خواهند شد

در 11 سال گذشته که مربی تیم ملی بودم 9 سال دروازه بانان از شهرستانها در تیم ملی بودند

18 سال است که مریگری میکنم که یازده سال ان با تیم ملی بوده در طول این مدت با تیم ملی در نیجریه سال 2009 به مقام نهم رسیدیم نکته جالب در آن مسابقات این بود که تیم نوجوانان ایران بدون گل خورده از گروه خود به مرحله دوم صعود نمود توی 11 سالی که مربی تیم ملی بودم 9 سال ان دروازه بان تیم ملی نوجوانان از شهرستانها بود.

شرایط یک دروازه بان خوب از دیدگاه مربی دروازه بانان تیم ملی ایران

1- فیزیک مناسب 2- هوش 3- رهبر توی زمین

حیدری در خاتمه افزودند : از هیئت فوتبال فعال و پویا شهرستان ماهشهر تشکر میکنم زیرا از 6 صبح که بنده رسیدم مورد استقبال این عزیزان قرار گرفتم ضمن اینکه این هیئت نشان داد هیئتی توانمند در امر میزبانی است و با برنامه ریزی در رده های پایه قصد دارد گامی بلند را در فوتبال ایران بردارد ضمن اینکه قطعاً این گزارش را هم به فدراسیون خواهم داد.

 

 

ارسال دیدگاه