دفعات بازدید: 2,804

تاریخ انتشار: 1390/12/28 - 2:12

تیم فوتسال بندر خرمشهر به مسابقات كشوری راه یافت

تیم فوتسال بندر خرمشهر به مسابقات كشوری راه یافت

 سرپرست واحد آتش نشانی اداره كل بندر و دریانوردی خرمشهرگفت: تیم فوتسال آتش نشانی بندر و دریانوردی خرمشهر به مسابقات كشوری راه یافت.

به گزارش روز شنبه ایرن از روابط عمومی اداره كل بندر و دریانوردی خرمشهر ‘جمشید پارسافرد’ افزود: تیم فوتسال آتش نشانی بندر خرمشهر به تازگی قهرمان جام فوتسال مسابقات كارگران استان خوزستان شد.

وی اظهار كرد: تیم فوتسال آتش نشانی بندر خرمشهر با پیروزی مقابل تیم كیسون اهواز(قطار شهری) در مرحله فینال مسابقات فوتسال كارگران استان خوزستان به مسابقات فوتسال كشوری راه یافت.

پارسافرد افزود: در این دوره از مسابقات10 تیم حضور داشتند كه در مرحله فینال تیم فوتسال آتش نشانی بندر خرمشهر با پیروزی 3 بر 2مقابل تیم كیسون اهواز (قطار شهری) ، توانست لیاقت و شایستگی خود را برای حضور در مسابقات فوتسال كشوری اثبات كند.

وی به حضور تیم های قدرتمندی چون ملی حفاری ، كشت و صنعت امام (ره) شوشتر در این دوره از مسابقات اشاره و خاطر نشان كرد: فوتسالیست های این اداره كل با اتكا به خداوند و حمایت همه جانبه مدیركل و كاركنان اداره كل بندر و دریانوردی خرمشهر پا به این میادین گذاشتند.

سرپرست آتش نشانی اداره كل بندر و دریانوردی خرمشهر درباره برنامه های آتی این تیم گفت : سعی می كنیم با برنامه ریزی دقیق و منظم و تقویت همه جانبه ، یك تیم آماده و كامل را به مسابقات كشوری اعزام كنیم تا نماینده خوبی برای بنادر كشور و استان خوزستان باشیم

ارسال دیدگاه