دفعات بازدید: 3,661

تاریخ انتشار: 1391/01/06 - 0:28

سرمربي تيم فوتسال گاز خوزستان پس از صعود به ليگ برتر: پيكره فوتسال استان را تقويت مي‌كنيم

سرمربي تيم فوتسال گاز خوزستان پس از صعود تيمش به ليگ برتر كشور، گفت: با حضور تيم گاز در ليگ برتر، پيكره فوتسال استان را تقويت مي‌كنيم.

حيدر فرهادي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان پس از پيروزي تيمش برابر استيل‌آذين تهران در بازي پلي‌آف، اظهارداشت: تيم ما در نيمه نخست اين بازي با نتيجه 5 بر يك بازي را به پايان رساند ولي در نيمه دوم بازيكنان ما تا اندازه‌اي حريف را دست كم گرفتند و تيم حريف نيز از اين موقعيت به سود خود استفاده كرد.

وي افزود: استيل‌آذين تيم خوب و باتجربه‌اي بود كه در نيمه دوم بازي قابل قبولي ارايه داد و توانست بازي را به تساوي بكشاند ولي تيم ما در ثانيه‌هاي پاياني موفق شد گل برتري را به ثمر برساند.

سرمربي تيم گاز خوزستان‌ ادامه‌داد: در اين بازي و در نيمه دوم دروازه‌بان ما به دليل مصدوميت نتوانست  براي ما بازي كند و به ناچار از دروازه‌بان دوم خود در چنين شرايط حساسي استفاده كرديم.

وي تصريح‌كرد:‌ تيم ما تيم جواني است در حالي كه روبه‌روي تيم باتجربه‌اي بازي مي‌كرد كه به خوبي حمايت مي‌شود ولي با اين وجود بازهم توانست پيروز از زمين بيرون بيايد.

فرهادي خاطرنشان‌كرد: به نظر من هر چهار تيمي كه وارد مرحله پلي‌آف شدند تيم‌هاي شايسته‌اي براي صعود بودند و رقابت‌ها خيلي نزديك به هم بود ولي درنهايت تيم ما و شهرداري تبريز، صعودكنندگان به ليگ برتر بودند. تيم شهرداري تبريز نيز در ثانيه‌هاي پاياني سرنوشت بازي را تغيير داده است.

وي عنوان‌كرد: جا دارد به خوزستاني‌ها تبريك بگويم كه سال آينده دو نماينده در ليگ برتر دارند و خوشحالي بيشترم از اين است كه هر دو تيم خوزستاني را خودم به ليگ برتر آورده‌ام.

سرمربي تيم فوتسال گاز خوزستان گفت: متاسفانه آن گونه كه بايد حمايت مي‌شديم، نشديم و مسوولان استان قدر چنين پتانسيل‌هايي را ندانستند.

وي افزود: ‌تيم ما براي ليگ يك بسته شده بود ولي اكنون براي حضوري خوب در مسابقات ليگ برتر بايد تغييرات اساسي در تيم خود صورت دهيم و بيشتر بايد مسايل مالي در نظر گرفته شود.

وي خاطرنشان‌كرد: اكنون تمام دغدغه‌ ما اين است كه از استعدادهاي استان بيشتر استفاده شود و در نهايت اگر با معضل كمبود نيرو مواجه شديم از بيرون استان بياوريم.

ارسال دیدگاه