دفعات بازدید: 3,790

تاریخ انتشار: 1391/01/06 - 0:31

حضور فوتسالیست خوزستانی دراردوی تیم ملی فوتسال کشورمان

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال ایران برای شركت در رقابت های قهرمانی آسیا از امروز در آكادمی ملی فوتبال آغاز شود اما این اردو به دلیل مشكلات پروازی ملی پوشان برای حضور در تهران از فردا آغاز خواهد شد که مجتبی مریدی زاده فوتسالیست خوزستانی در این تمرینات تیم ملی را همراهی می کند.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان خوزستان :در این اردونیز20 بازیكن بنام های احمد اسماعیل پور،مهدی رضائیان ، مجید حاجی بنده ، فرید سهیلی، بهروز جعفری از استان تهران، سجاد بندی سعدی ، حمیدرضا یوسفی، سپهر محمدی، محمد زارعی، حسین سلطانی از استان اصفهان، فرید نمازی ، مجتبی مریدی زاده از استان خوزستان، محمد كوهستانی از استان قم، رضا موثق ، بابك اكبری از استان آذربایجان شرقی، ناصر عجم از استان خراسان رضوی، محسن نورا از استان سیستان و بلوچستان، مصطفی ظریفیان از استان مركزی، ایمان احمدی از استان مازندران و بابك سهرابی از استان فارس دعوت شدند.

بنابراین گزارش تیم ملی فوتسال ایران در روزهای 27 و 29 فروردین ماه جاری در دو دیدار دوستانه كه در بندرعباس برگزار خواهد شد، به مصاف تیم ملی فوتسال ازبكستان می رود.

همچنین مسابقه های فوتسال قهرمانی آسیا از اوایل خردادماه امسال در امارات آغاز می شود كه تیم ملی فوتسال ایران (مدافع عنوان قهرمانی) در گروه سوم با تیم های ملی استرالیا، قطر و كره جنوبی همگروه است.

ارسال دیدگاه