دفعات بازدید: 1,775

تاریخ انتشار: 1391/01/09 - 15:40

دبير هيات فوتبال خوزستان: تا رسيدن به شرايط مطلوب نيازمند زمان هستيم

دبير هيات فوتبال خوزستان گفت: براي خود يك هدف‌گذاري طولاني‌مدت داشتيم كه تاكنون 30 درصد آن عملي شده است.

 

كارون يعقوبي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان درخصوص عملكرد هيات فوتبال استان در سالي كه گذشت اظهاركرد: رقابت‌هاي مختلف ما به صورت منظم برگزار شد و به تيم‌هايي كه سال‌هاي گذشته به دليل مشكلات مالي نمي‌توانستند در مسابقات شركت كنند، كمك‌هايي كرديم.

وي افزود: كلاس‌هاي آموزشي خود را نيز به صورت مستمر و منظم برپا كرديم و كلاس درجه A را كه 10 سال بود در استان برگزار نشده بود، برگزار كرديم.

دبير هيات فوتبال خوزستان خاطرنشان‌كرد: در سال 90 در زمينه فعاليت تيم‌هاي پايه خوب كار كرديم و مسابقات زير 10، 11، 12 و 13 سال به صورت منظم انجام شد و بازيكنان زيادي را به اردوي تيم‌ملي اعزام كرديم و درمجموع از كار هيات راضي هستيم.

وي درباره تقويت داوران استان گفت: كلاس‌هاي داوري ما نيز به صورت مستمر برگزار مي‌شود ولي تا رسيدن به شرايط مطلوب هنوز نيازمند زمان هستيم.

يعقوبي در پاسخ به اين سوال كه آيا بهره‌برداري از ورزشگاه 50 هزارنفري اهواز مي‌تواند به فوتبال ما و بازگشت هواداران به ورزشگاه كمك كند؟ گفت: خالي بودن سكوهاي ما دلايل زيادي دارد ولي آن چه كه مشخص است اين است كه تماشاگران ما فوتبال‌زده شده‌اند و بايد باشگاه‌ها به گونه‌اي عمل كنند تا هواداران به ورزشگاه‌ها بازگردند.

وي افزود: باشگاه‌ها بايد در اين خصوص برنامه‌ريزي كنند تا بتوانند هواداران را به ورزشگاه بازگردانند ولي به نظر من اگر تيم استقلال اهواز به ليگ برتر بازگردد خيلي در روحيه هواداران تاثيرگذار است.

ارسال دیدگاه