دفعات بازدید: 5,050

تاریخ انتشار: 1391/01/10 - 22:50

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی : هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد میتواند برنده بازی باشد

بهرام رمضان سرمربی تبم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر از آمادگی این تیم در بازی پلی آف خبر داد و فرمود : خدا را شکر به غیر از امیر امینی بازیکن مصدوم دیگری نداریم که این بازیکن هم از امروز تمرینات خود را با تیم آغاز نموده و انشالله به بازی پلی آف خواهد رسید ضمن اینکه تمرینات خوب و منظمی انجام داده ایم  و بازیکنان تیم در آمادگی خوبی به سر میبرند و انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار دارند.

ایشان در ادامه افزودند : قصد داریم جهت آمادگی هر چه بیشتر با تیم دانشگاه آزاد تهران یک بازی تدارکاتی در تهران برگزار کنیم که قرار است این بازی هفته آینده به انجام برسد .

سرمربی تیم  بسکتبال پتروشیمی ماهشهر ادامه داد : از تمام تماشگرانی که ما را تا این مرحله حمایت نمودند تشکر و قدردانی مینمایم انصافاً با دیدن تماشاگران خوب و علاقه مند ماهشهری در سالن مسابقات انگیزه و توان ما دو برابر میشود و امیدوارم بتوانیم در بازی پلی آف با حمایت خوب این تماشاگران به پیروزی برسیم .

رمضان در خصوص پیروزی در این دیدار افزود : در بسکتبال برای برخی تیم‌ها پیش‌بینی نتیجه مشکل است و نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها برای برد می‌آیند و تلاش می‌کنند. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد قاعدتا می‌تواند نتیجه بگیرد.

ارسال دیدگاه