دفعات بازدید: 2,114

تاریخ انتشار: 1391/01/24 - 14:59

مقام سومی پیام حیدری و میلاد صالحی در دو 400 و 110 متر خوزستان

در پايان مسابقات انتخابي و قهرماني دو و ميداني خوزستان تيم اهواز با 66 امتياز اول شد و تيم‌هاي خرمشهر با 50 امتياز و ايذه با 45 امتياز به ترتيب مقام‌هاي دوم و سوم را كسب كردند.

 

جعفر حاج‌باقري دبير هيات دو و ميداني استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اين مسابقات روز چهارشنبه 23 فروردين‌ماه در اهواز برگزار شد كه تيم‌هاي اهواز، مدرسه دو و ميداني اهواز، هويزه،‌ خرمشهر، دزفول، ايذه، ماهشهر، گتوند،‌ آبادان و باغملك در آن شركت كرده بودند.

وي بيان‌كرد: اين مسابقات در دو رده سني بزرگسالان در دوهاي 100، 200، 400، 800، 1500 متر، 3000 هزار متر آزاد و 110 متر با مانع، پرش‌هاي طول، ‌سه‌گام و ارتفاع و پرتاب‌هاي وزنه و نيزه انجام شد.

دبير هيات دو و ميداني خوزستان يادآورشد: در دوي 100 متر عباس انصاري از اهواز، سيداحمد موسوي از هويزه و آرش يوسفي از خرمشهر به ترتيب مقا‌م‌هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

وي ادامه‌داد: در دو 200 متر سيداحمد موسوي از هويزه اول، حامد يعقوبي از اهواز دوم و محسن عويدي از خرمشهر سوم شد.

حاج‌باقري افزود: در دو 400 متر رضا بوعزار و اشكان عفري از اهواز به ترتيب مقام‌هاي اول و دوم را از آن خود كردند و پيام حيدري از ماهشهر سوم شد.

وي عنوان‌كرد: در دو 110متر بامانع حامد نصيري از ايذه، اميد مهدي‌پور از گتوند و ميلاد صالحي از ماهشهر به ترتيب اول تا سوم شدند.

دبير هيات دو و ميداني خوزستان درباره نفرات برتر دو 800 متر گفت: قاسم فريسات از اهواز، وحيد حسين‌زاده از ايذه و احمد فرج‌پور از اهواز به ترتيب جايگاه‌هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

وي بيان‌كرد: در دو 1500 متر وحيد حسين‌زاده از ايذه اول شد و ‌خالد عبيداوي و جاسم زرگاني هر دو از اهواز مقام‌هاي دوم و سوم را كسب كردند.

حاج‌باقري يادآورشد:‌ در دو 3000 متر آزاد آرش مقصودي از ايذه اول،‌ خالد عبيداوي از اهواز دوم و فاضل پيرمردي از باغملك سوم شد.

وي درباره نفرات برتر پرش طول اين دوره از مسابقات خاطرنشان‌كرد: آرش يوسفي و حسين احمدي هر دو از خرمشهر به ترتيب جايگاه‌هاي اول و دوم را به دست آوردند و ابراهيم شكوري از ايذه سوم شد.

دبير هيات دو و ميداني خوزستان گفت:‌ در ماده پرش سه‌گام امير حزباوي و عادل مجدمي هر دو از خرمشهر به ترتيب مقام‌هاي اول و دوم را كسب كردند. در اين رشته مقام سوم نداشتيم.

وي بيان‌كرد: در پرش ارتفاع نيز عادل مجدمي و امير هزامي هر دو از خرمشهر به ترتيب عنوان‌هاي اول و دوم اين دوره از رقابت‌ها را از آن خود كردند. در اين ماده نيز مقام سوم نداشتيم.

حاج‌باقري افزود: در پرتاب وزنه محمد حرداني و ميلاد جادري هر دو از اهواز به ترتيب اول و دوم شدند و اميرحسين جليليان از خرمشهر جايگاه سوم را به دست آورد.

وي درباره نفرات برتر پرتاب نيزه اظهاركرد: علي اميدي از ايذه، ‌محمدرضا ساكي از هويزه و محمد لايقي‌نيا از دزفول به ترتيب در جايگاه‌هاي اول تا سوم ايستادند.

ارسال دیدگاه