دفعات بازدید: 1,794

تاریخ انتشار: 1391/01/25 - 1:04

بانوان ایران قهرمان غرب آسیا شدند

بانوان ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بانوان ملی پوش فوتسال ایران در مرحله فینال رقابتهای غرب آسیا امروز (پنجشنبه) ساعت 19 به وقت بحرین مقابل تیم اردن قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 8 بر یک این تیم را شکست دهند و قهرمان این دوره از رقابتها شوند. پیش از این ایران توانسته بود تیمهای عراق، لبنان و بحرین را شکست دهد.

در این دیدار و در ثانیه های اول بازی، ایران توانست اولین گل را وارد دروازه حریف کند و پس از آن با زدن دو گل دیگر سه بر صفر از اردن جلو بیفتد اما بازیکنان اردن یک گل را جبران کردند تا نتیجه به اختلاف دو گل برسد اما ملی پوشان ایران یک گل دیگر به ثمر رساندند تا با نتیجه 4 بر یک نیمه نخست به پایان برسد.

نیمه دوم این بازی به بانوان ایران اختصاص داشت به طوری که ملی پوشان چهار گل دیگر را وارد دروازه اردنیها کردند تا بازی با نتیجه 8 بر یک به پایان برسد.

الناز آلمات، فهمیه زارعی و فرشته کریمی هر کدام دو گل و فاطمه اعتدادی و نغمه مرادی با یک گل این نتیجه را در آخرین دیدار ایران رقم زدند.

به گزارش ایسنا ، پسی از پایان بازی مراسم جشن قهرمانی برگزار شد و بانوان ایران کاپ قهرمانی را بالای سر بردند. در مکان برگزاری مسابقات امروز کارمندان سفارت ایران به همراه خانواده هایشان حضور داشتند هر چند هیچ کس از مسوولان فدارسیون فوتبال ایران در محل مورد نظر حضور نداشتند.

ارسال دیدگاه