دفعات بازدید: 775

تاریخ انتشار: 1391/01/26 - 10:23

سرمربي استقلال اهواز پس از صعود به ليگ يك كشور: جوانان تيم ارزش‌هاي خود را اثبات كردند

سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز پس از صعود تيمش به ليگ دسته يك كشور گفت: بايد اثبات كنيم كه فوتبال خوزستان هم‌چنان برتر از ساير استان‌هاست.

عادل حرداني در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان ‌اظهاركرد: اين موفقيت فقط تلاش ما نبود بلكه بازيكنان تيم با همدلي و تعصب و غيرت خوزستاني در كنار يك مجموعه منسجم و بدون حاشيه، اين افتخار را رقم زدند.

وي افزود: اين صعود را به تمام هواداران اين تيم با سابقه تبريك مي‌گويم و اميدوارم سال آينده نيز صعود به ليگ برتر را جشن بگيريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز ادامه‌داد: جايگاه استقلال اين نبود. آن‌هاي كه اين همه سال در اطراف اين تيم پول پارو كردند و رفتند و استقلال را به اين حال و روز درآوردند بايد بدانند كه ديگر اين تيم پشتوانه‌اي دارد كه ديگر تيم‌ها ندارند.

وي خاطرنشان‌كرد: جواناني كه مدت‌ها پشت خط بودند، توانستند در اين فصل ارزش‌هاي خود را اثبات و تيم‌شان را به جايگاه واقعي خود نزديك كنند.

حرداني اظهاركرد: باشگاه فولاد هزينه‌هاي زيادي را صرف تيم‌هاي خود مي‌كند ولي آن گونه كه بايد نتيجه نمي‌گيرد زيرا يكي از فاكتورهاي موفقيت رفاقت و يكدلي است كه بين بازيكنان ما وجود دارد.

وي تصريح‌كرد: بعد از هفت بازي به تيم استقلال آمدم و تمرينات خود را با بازيكنان آغاز كردم و خوشحالم كه تاكنون روند رو به رشدي را داشته‌ايم و در داخل و خارج از خانه نتايج خوبي را كسب كرديم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز افزود: فقط دو هفته ديگر به پايان مسابقات باقي مانده و تيم‌هاي مقاومت تهران و ملي‌حفاري اهواز براي كسب مقام دوم تلاش مي‌كنند.

وي با بيان اين‌كه اگر در تيم بمانم تنها با بومي‌هاي استان كار مي‌كنم، گفت: خوزستان مهد فوتبال كشور است و زماني تيم‌ملي را خوزستاني‌ها تشكيل مي‌دادند، پس بازهم مي‌توانيم به آن جايگاه برسيم.

حرداني ادامه‌داد: چرا اكنون مدارس فوتبال فولاد از بازيكنان استان‌هاي ديگر پر شده است؟ مگر در خوزستان كمبود فوتباليست داريم كه به ساير استان‌ها بها مي‌دهيم؟

وي در ادامه به انرژي مربي‌هاي جوان براي پيشرفت يك تيم اشاره كرد و گفت: عبداله ويسي در سيمان بهبهان نتايج خوبي نگرفت زيرا امكانات خوبي در اختيار نداشت ولي اكنون در يك تيم خوب، نتايج خوبي گرفته است. امثال ويسي در خوزستان زيادند ولي به آن‌ها بها نمي‌دهند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز خاطرنشان‌كرد: بايد به بازيكنان و مربيان جوان بها داد تا خود را نشان دهند. نمي‌توانيم فقط به مربيان مسن استان اكتفا كنيم زيرا آن‌ها از نظر فيزيكي و روحي ديگر انرژي لازم  براي كار كردن با جوانان را ندارند.

ارسال دیدگاه