دفعات بازدید: 856

تاریخ انتشار: 1391/01/27 - 12:48

اين بار در بسكتبال؛ توقف بازي به دليل توهين تماشاگران به داور

در ديدار رفت مرحله پلي‌آف ليگ برتر بسكتبال كشور، ملي‌حفاري در خانه مغلوب فولاد ماهان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا از خوزستان، يكي از ديدارهاي رفت مرحله پلي‌آف ساعت 16 روز گذشته بيست و ششم فروردين ماه بين تيم‌هاي ملي‌حفاري و فولاد ماهان سپاهان در سالن 22 بهمن اهواز برگزار شد.

كوارتر اول اين بازي با نتيجه 23 بر 21 به سود تيم ملي‌حفاري به پايان رسيد ولي تيم فولاد ماهان باتوجه به اين‌كه تيم اهوازي سه بازيكن اصلي خود را در اختيار نداشت، توانست رفته‌رفته برتري نسبي خود را به حريف نشان دهد و در كوارتر دوم 47 بر 43 از ملي‌حفاري پيش بيفتد.

اين اختلاف امتياز در كوارتر سوم بيشتر شد تا جايي كه فولاد ماهان با نتيجه 76 بر 60 سوار بر بازي بود. تيم‌ ملي‌حفاري در كوارتر چهارم بهتر از كوارترهاي قبل امتياز گرفت و اختلاف را لحظه به لحظه كمتر ‌كرد ولي در دقايق پاياني بازي به دليل تعداد نفرات كم نسبت به حريف و خستگي بازيكنانش، از نماينده اصفهان عقب افتاد و درنهايت بازي را با نتيجه 92 بر 83 واگذار كرد.

يكي از نكات جالب در اين بازي اين بود كه داور اين ديدار در اواسط كوارتر چهارم به دليل توهين برخي از تماشاگران به او، بازي را متوقف كرد و از مسوولان كنار زمين و ناظران بازي خواست، شرايط سالن را براي ادامه بازي براي او فرهم كنند تا اين‌كه عبدالغفور كامروا سرمربي حفاري، از پشت ميكروفن اين تعداد تماشاگر عصباني را به آرامش دعوت كرد و داور نيز دستور ادامه بازي را صادر كرد.

پس از اتفاقاتي كه در بازي فوتبال پرسپوليس و داماش رخ داد و داور به دليل توهين هواداران بازي را  متوقف كرد، گويي حساسيت جامعه ‌داوري به اين موضوع به رشته‌هايي غير از فوتبال نيز كشيده شده است. پس از خداحافظي تلخ رفيعي، داوري كه از سوي هواداران پرسپوليس مورد توهين قرار گرفت، هنوز اين ابهام وجود دارد كه آيا جريمه كردن تيم‌ها، ‌بازيكنان، باشگاه‌ها و هواداران مي‌تواند تاثيري در فرهنگ‌سازي در ورزش شود.

ارسال دیدگاه