دفعات بازدید: 1,165

تاریخ انتشار: 1391/01/28 - 3:42

شاهین طبع: از بازیکن خارجی ام راضی نبودم

شاهین طبع:

از بازیکن خارجی ام راضی نبودم

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: جلیل آکیندله بازیکن خارجی جدیدمان در بازی اول پلی آف اصلا خوب بازی نکرد و از این بازیکن راضی نبودم.

مهران شاهین طبع پس از دیدار اول مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر با اشاره به چند بار عصبانی شدن آکیندله از حرکات تیم حریف به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هر تیمی روشی برای مقابله با حریفان دارد و جلیل به عنوان یک بازیکن حریفه ای نباید به این شکل باشد.

حامد سهراب نژاد علاوه بر خطاهای ابتدای بازی در ثانیه های آخر مرتکب خطای خطرناکی شد اما سرمربی پتروشیمی اعتقاد دارد: سهراب نژاد خیلی خوب بازی کرد و به هر حال فشار بازی به گونه ای است که بازیکن مرتکب این خطاها می شود. در کل وی امسال زحمت زیادی برای تیم کشیده است.

وی درباره بازی با صنایع ادامه داد: حساسیت بازی باعث شرایط پیش آمده در ابتدای مسابقه شد اما بازیکنانم در ادامه جبران کرده و در ریتم بازی تغییر به وجود آمد. قطعا در دیدار بعدی با توجه به خانگی بودن آن شرایط ما بهتر است و امیدوارم در حمله ها بازی بهتری نسبت به دیروز انجام دهیم.

اما سرمربی پتروشیمی از دو تکه شدن هواداران ماهشهری هم ابراز ناراحتی کرده و گفت: باید روزی که دو تیم به ماهشهر می دادند به فکر بودند، چون حیف است که این تماشاگران علاقمند روبروی هم قرار بگیرند. این هوادارن هر سال پشتیبان تیم پتروشیمی بودند و شرایط فعلی ناراحتم می کند.

ارسال دیدگاه