دفعات بازدید: 1,196

تاریخ انتشار: 1391/01/28 - 23:09

سرمربی تیم بسكتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر: هرگز نگران جو ورزشگاه نبوده‌ام

سرمربی تیم بسكتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر:

هرگز نگران جو ورزشگاه نبوده‌ام

ماهشهر – سرمربی تیم بسكتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: هیچگاه نگران جو ورزشگاه نبوده‌ام و در بازی برگشت مقابل تیم پتروشیمی بندر امام نیز هیچ نگرانی ندارم.

بهرام رمضان’ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: دیدار رفت تیم ما در برابر تیم پتروشیمی بندر امام بازی بسیار سنگینی بود و بازیكنانم تمام تلاش خود را در این مسابقه به كار بردند.

وی تصریح كرد: در هر صورت بضاعت تیم ما در همین حد بود و از بازیكنانم رضایت كامل دارم و معتقدم كه تمام تلاش و كوشش خود را به كار بردند.

سرمربی تیم بسكتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر ادامه داد: ضمن اینكه تیم پتروشیمی بندر امام نیز تیم ضعیفی نیست و از مهره‌ها و كادر فنی بسیار خوبی بهره‌مند است.

رمضان خاطرنشان كرد: به هر حال بازی نوسان زیادی داشت و سرنوشت آن با دو پرتاب رقم خورد و اگر در دو دقیقه پایانی مسابقه پرتاب‌های پنالتی ‘اسلاوكو ورانس’ به ثمر می‌نشست نتیجه به گونه‌ای دیگر شكل می‌گرفت.

وی در ارتباط با بازی سال گذشته تیم خود در برابر پتروشیمی بندر امام و درگیری شدیدی كه بین تماشاگران رخ داد، گفت: من به هیچ عنوان نگران جو ورزشگاه نبوده‌ام و برای بازی فردا نیز هیچ نگرانی ندارم.

سرمربی تیم بسكتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر اضافه كرد: باید تمام تلاش خود را در بازی فردا (سه‌شنبه) به كار ببریم تا پیروز میدان باشیم.

ارسال دیدگاه