دفعات بازدید: 1,076

تاریخ انتشار: 1391/01/28 - 23:17

شاهین طبع : برنامه‌ ریزی غلط بسكتبال‌ دوستان ماهشهری را مقابل هم قرار داده است

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام:

برنامه‌ریزی غلط بسكتبال‌دوستان ماهشهری را مقابل هم قرار داده است

ماهشهر – سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام گفت: برنامه‌ریزی غلط و حضور دو تیم بسكتبال از ماهشهر تماشاگران پرشمار این منطقه را مقابل هم قرار داده است.

‘مهران شاهین‌طبع’ در آستانه برگزاری دیدار برگشت مرحله حذفی لیگ برتر بسكتبال كشور در برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روزی كه مسوولان دو تیم پتروشیمی بندر امام و صنایع پتروشیمی ماهشهر را با همدیگر وارد مسابقات كردند باید فكری به حال این تماشاگران می‌كردند.

وی افزود: مایه تاسف است كه تماشاگران ماهشهری مقابل یكدیگر قرار بگیرند و از این ظرفیت و پتانسیل بالا به خوبی بهره‌برداری نشود.

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام تصریح كرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شد كه این تماشاگر پرتعداد و پرشور تنها به یك تیم تعلق داشته باشد.

شاهین‌طبع ادامه داد: این مساله ناراحتم می‌كند و احساس می‌كنم به این تماشاگران نیاز داریم چرا كه تماشاگرانی كه امروز صنایع پتروشیمی ماهشهر را تشویق می‌كنند پیش از این طرفداران پتروشیمی بندر امام بوده‌اند.

وی در ارتباط با دیدار رفت تیم خود در برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز اظهار داشت: حساسیت بازی رفت باعث شده بود كه شوت‌های بازیكنان ما به ثمر نرسد و با وجود اینكه تیم ما دوندگی خوبی داشت اما شوت‌ها وارد سبد نمی‌شد.

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام خاطرنشان كرد: در دقایق پایانی مسابقه، بازیكنانم جبران كردند و در ریتم بازی تغییر ایجاد شد و در نهایت توانستیم برنده دیدار رفت باشیم.

شاهین‌طبع با اعلام نارضایتی از عملكرد بازیكن جدید خارجی تیم خود، گفت: از عملكرد ‘جلیل آكیندله’ بازیكن نیجریه‌ای تیم در بازی رفت به هیچ عنوان راضی نیستم.

وی یادآور شد: در مقابل، بازیكن جدید خارجی تیم صنایع پتروشیمی، ‘آنتاریو لت’ بسیار خوب ظاهر شد و تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با اضافه كردن این بازیكن بسیار قوی‌تر از پیش شده است.

تیم پتروشیمی بندر امام در دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسكتبال كشور بعد از ظهر شنبه در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر ماهشهری در برابر تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر قرار گرفت و این تیم را در دیداری نفس‌گیر و پایاپای و در ثانیه‌های پایانی بازی 62 بر 58 شكست داد.

دیدار برگشت این دو تیم فردا سه‌شنبه در ورزشگاه اندیشه شهرك بعثت ماهشهر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه