دفعات بازدید: 1,199

تاریخ انتشار: 1391/01/29 - 22:32

لیگ برتر بسکتبال – پیروزی صنایع پتروشیمی ماهشهر مقابل پتروشیمی بندرامام

با پیروزی صنایع پتروشیمی ماهشهر مقابل پتروشیمی بندرامام در دیدار برگشت بسکتبال پلی آف ، نتیجه نهایی این دو تیم به دیدار نهایی کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر دور برگشت مسابقات پلی آف بین دو تیم همشهری صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندرامام در سالن اندیشه شهرک بعثت در حضور سه هزار تماشاگر برگزار شد کواتر نخست  این مسابقه مهیج و دیدنی با حساب 23 بر 15 بسود شاگردان بهرام رمضان به پایان رسید در کواتر دوم تلاش هر دو تیم برای برتری در این کواتر کافی نبود تا نتیجه کواتر دوم 16 بر 16 مساوی گردد نیمه نخست این مسابقه با حساب 39 بر 31 بسود صنایع پتروشیمی ماهشهر به پایان رسید.

در کواتر سوم حملات بازیکنان مهران شاهین طبع نتیجه بخش بود و توانستند کواتر سوم را با نتیجه 11 بر 8 پیروز شوند کواتر چهارم این مسابقه اتفاقات جالبی را به همراه داشت در 98 ثانیه مانده به پایان این مسابقه تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با نتیجه 66 بر 62 از حریف خود پیش بود اما بازیکنان پتروشیمی بندرامام توانستند با دو حرکت خوب تیمی و دو پرتاب دو امتیازی نتیجه را در عدد 66 مساوی کردند تیم صنایع پتروشیمی بلافاصله پس از تساوی باز هم روی یک پرتاب دو امتیازی از حریف خود دو امتیاز پیش افتادند.

در ادامه مسابقه پتروشیمی بندرامام صاحب دو پرتاب پنالتی شد که یک پرتاب گل شد و پرتاب دوم به اوت رفت تا صنایع پتروشیمی ماهشهر همچنان 68 بر 67 پیشتاز باشد در حالی که فقط 39 ثانیه تا پایان این مسابقه باقی مانده بود پتروشیمی بندرامام روی یک کار تیمی توانستند پرتاب سه امتیازی را به گل تبدیل کنند تا در فاصله 24 ثانیه مانده به پایان این مسابقه 70 بر 68 از حریف خود پیش بیفتند اما این پایان ماجرا نبود تیم صنایع پتروشیمی پس از گرفته یک تایم و روی شروع مجدد ایمان زندی را صاحب توپ کردند و این بازیکن توانست به زیبایی پرتاب سه امتیازی خود را به گل تبدیل کند تا صنایع پتروشیمی ماهشهر برنده این مسابقه گردد.

* پتروشيمي بندرامام 70 – صنايع پتروشيمي ماهشهر 71

* فولاد ماهان اصفهان 95 – شرکت ملي حفاري اهواز 65

* دانشگاه آزاد تهران 81 – ذوب آهن اصفهان 76

بدين ترتيب تيم‎هاي فولاد ماهان و دانشگاه آزاد به مرحله نيمه نهايي صعود کردند و رقابت ماهشهري‎ها براي تعيين صعود کرده نيز به ديدار سوم کشيده شد که روز جمعه برگزار مي‎شود.

در چارچوب مرحله پلي‎آف مسابقات بسکتبال ليگ برتر باشگاه‎هاي کشور ديدار برگشت تيم‎هاي مهرام و شهرداري گرگان روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

* برقراری نظم و استقرار تماشاگران که توسط جناب آقای مرمزی زاده ریاست محترم امور ورزش پتروشیمی بندرامام انجام گردیده بود بسیار عالی بود ضمن اینکه جا دارد از جناب آقای عبدالخدر حیدری که در این مهم نقش بسزایی را ایفاد مینمودند تشکر و قدردانی نمود.

** حضور پر شور تماشاگران و علاقه مندان به رشته بسکتبال در سالن اندیشه شهرک بعثت

*** مسابقه سوم این دو تیم جهت صعود به مرحله بعد و رویارویی با تیم فولاد ماهان سپاهان جمعه ساعت 16 در ورزشگاه اندیشه شهرک بعثت خواهد بود.

**** پتروشیمی بندرامام در حالی که دو کواتر پیروز و در یک کواتر مساوی کرده بود ولی در مجموع در امتیازات پایین تر از صنایع پتروشیمی ماهشهر قرار گرفت و بازی را واگذار نمود.

***** غلامرضا خنفری ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ماهشهر از نزدیک شاهد این مسابقه بود.

 

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • بهنام خواچه میرکی

    تاریخ : ۳۰ - فروردین - ۱۳۹۱

    مرسی از اطلاع رسانی، ولی یه کم اشتباه داره، مثلا تماشاگران (طرفداران بندرامام) اصلا نظم رو رعایت نکردن، بیرون از سالن با سنگ یا هر وسیله ای ما رو میزدن، شیشه اتوبوس رو شکوندن. کلا دو بار بندرامام میزبان بود که بار اول بازیکنشون حاجیان به هوادارای صنایع حرف بسیار زشتی رو زد و طرفدارای پترو با پرتاب صندلی مارو از سالن بیرون کردن، اینم از این بازی که بیرون بهمون سنگ میزدن


  • جعفر پاکروان

    تاریخ : ۳۰ - فروردین - ۱۳۹۱

    اولا با تشکر از آقای کاظمی به خاطر این سایت……….من خودم طرفدار تیم صنایع پتروشیمی هستم اما خیلی ناراحتم ار این همه بی احترامی و فحاشی تماشاچیان هر دو تیم ما انگار یادمون رفته تا پارسال که صنایع تو لیگ نبود همه ما طرفدار بندرامام بودیم ولی الان دشمن هم شدیم و این همه الفاظ زشت تو این بازی ها استفاده می کنیم واقعا جای شرم داره……. یکی از مربی های خوبه لیگ که امسال تو ماهشهر از صنایع شکست خورد بعده بازی که رفتم پیشش خوب حرفی زد گفت هیچ جا همچین حمایتی از تماشاچیا ندیده بودم ولی هیچ جا به بی تربیتی این ها هم ندیده بودم واقعا برا ما جای تاسف داره…..


  • علی

    تاریخ : ۱ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    ترکیب تیم هم بزارید ببینیم کی بود کی نبود..ما که نتونستیم بیایم حداقل بدونیم چه خبر بوده! شنیدم بازیکن جدید اوردن؟
    مرســـــی


ارسال دیدگاه