دفعات بازدید: 1,128

تاریخ انتشار: 1391/01/30 - 15:05

سرپرست پتروشيمي بندرامام پس از باخت مقابل صنايع ماهشهر: حريف بهتر بازي كرد و پيروز شد

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام پس از شكست تيمش در ديدار برگشت پلي‌آف ليگ برتر كشور برابر صنايع پتروشيمي ماهشهر گفت: ديدار خوبي بود ولي تيم ماهشهري بهتر بازي كرد و پيروز شد.

غلا‌م‌عباس صفرنژادي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان، اظهاركرد: بازيكنان خوب بازي نكردند و از آن‌ها راضي نيستم. جليل آكندله خوب بازي كرد ولي جوزف فورته خوب ظاهر نشد.

وي افزود: در لحظات آخر غفلت كرديم، گل خورديم و بازي را باختيم. نقطه ضعف تيم، عدم تمركز بود و نقطه قوت نيز نداشتيم. تيم حريف خيلي خوب، هماهنگ و با انگيزه بازي كرد.

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام در ارزيابي خود از اين نتيجه باتوجه به شرايط ميزباني گفت: صد در صد بايد مي‌برديم ولي ضعيف بازي كرديم. بازي سوم بازي حساسي است و اگر كوچكترين اشتباهي انجام دهيم، بازي را واگذار مي‌كنيم. در اين بازي نيز از جليل آكندله و جوزف فورته استفاده خواهيم كرد. براي اين بازي به گونه‌اي برنامه‌ريزي مي‌كنيم كه نقاط ضعف را پوشش دهيم و بتوانيم پيروز شويم.

به گزارش ايسنا، بازي برگشت اين دو تيم در مرحله پلي‌آف ليگ برتر بسكتبال كشور، روز گذشته در بندرامام برگزار شد و با نتيجه 71 بر 70 به نفع تيم صنايع پتروشيمي ماهشهر به پايان رسيد.

اين دو تيم در ديدار سوم، روز جمعه اول ارديبهشت‌ماه، در بندرامام به مصاف يكديگر مي‌روند تا حريف تيم دانشگاه آزاد در مرحله بعدي پلي‌آ‌ف ليگ برتر كشور مشخص شود.

ارسال دیدگاه