دفعات بازدید: 1,147

تاریخ انتشار: 1391/01/30 - 22:59

فوتبال لیگ برتر خوزستان/تداوم پیروزی قرمزپوشان ماهشهری و تساوی سپیدپوشان

فوتبال لیگ برتر خوزستان/تداوم پیروزی قرمزپوشان ماهشهری و تساوی
سپیدپوشان

مسابقات فوتبال لیگ برترخوزستان عصر روز چهارشنبه مورخه ۳۰/۰۱/۹۱ هفته بیست و چهارم خود را پشت سرگذاشت. قرمزپوشان ماهشهر در ادامه نتایج درخشان خود اینبار آبی پوشان ملاثانی را با دو گل شکست داد و سپیدپوشان شاهین در ایذه مقابل تیم ته جدولی انشان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

پیروزی ماهشهر ۲………….استقلال ملاثانی ۰

گلها:مسعود قیم ۲ گل

جدال قرمزپوشان ماهشهر و آبی پوشان ملاثانی در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر با برتری ۲ بر ۰ بسود قرمزپوشان خاتمه پذیرفت.این دیدار که بدلیل محرومیت تیم پیروزی از میزبانی در سربندر برگزار شد.در نیمه دوم تیم پیروزی تیر خلاص را بر پیکره استقلال شلیک نمود تا ضمن تداوم پیروزیهای خود جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کند.نیمه اول که بدون گل خاتمه پذیرفت در نیمه دوم تیم پیروزی با گلهای مسعود قیم بر حریف غلبه نمود و به سه امتیاز باارزش دست پیدا کرد.در بازی رفت نیز پیروزی ۲ بر ۱ استقلال ملاثانی را شکست داده بود.تیم پیروزی هفته آینده در دیداری بسیار حساس در رامهرمز به مصاف استقلال این شهر می رود.

آنشان ایذه ۱ شاهین ماهشهر ۱

شاهین ماهشهر که این هفته به ایذه سفر کرده بود با کسب یک امتیاز به خانه بازگشت.سپیدپوشان ماهشهری که مقابل تیم انشان قرار گرفته بود نتوانست پیروز از میدان خارج شود و به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد.و با کسب ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت ضمن اینکه تیم شاهین ماهشهر چهار بازیکن فیکس خود را در این بازی به همراه نداشت.

گل تیم شاهین ماهشهر توسط ساجد حردانی به ثمر رسید.

باتشکر:یونس عبادی(آبادی)

ارسال دیدگاه