دفعات بازدید: 572

تاریخ انتشار: 1391/02/02 - 4:46

صعود پتروشیمی بندرامام به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر دیدار نهایی دو تیم همشهری صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندرامام در سالن اندیشه شهرک بعثت در حضور 3000 تماشاگر با حساب  74 بر 59 به سود پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

این مسابقه در لحظات مختلف حوادث جالبی را به همراه داشت در کواتر اول این مسابقه ابتدا پتروشیمی بندرامام 9 بر 1 پیش افتادند اما یاران بهرام رمضان توانستند نتیجه را در عدد پانزده مساوی نمایند در ثانیه های پایانی باز هم ایمان زندی پرتاب سه امتیازی دیگری را وارد سبد کرد تا نتیجه در کواتر نخست 18 بر 15 بسود صنایع پتروشیمی گردد در کواتر دوم بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم پتروشیمی بندرامام این کواتر را با حساب 36 بر 35 بسود خود به اتمام رساند تا با پیروزی نیمه نخست را به پایان برساند.

کواتر سوم این مسابقه اتفاقات بسیاری داشت در این کواتر داور این مسابقه 12 دقیقه بازی را به دلیل توهین تماشاگران به داور متوقف کرد  در این کواتر  یاران مهران شاهین طبع بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند با حساب 56 بر 45 پیروز کواتر سوم باشند.

کواتر چهارم این مسابقه با اختلاف امتیاز تیم پتروشیمی بندرامام همراه بود این کواتر با حساب 74 بر 59 بسود زرد پوشان بندرامام به پایان رسید.

* متاسفانه در پایان این مسابقه شاهد درگیری بین بازیکنان دو تیم بودیم که با مدیریت خوب سرپرست هر  دو تیم درگیری خیلی زود به پایان رسید

** جابر قاطع رئیس هیئت بسکتبال خوزستان شاهد و ناظر این مسابقه بود.

با تشکر از برادر امید سمایی به خاطر ارسال عکس

دیدگاه بسته شده است.