دفعات بازدید: 1,695

تاریخ انتشار: 1391/02/03 - 14:06

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان:ارتباط با جوانان برای هر مسئول و مدیری در استان لازم و ضروری است

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به نقل از روابط عمومی معاونت جوانان،حمید رضا گرشاسبی در ابتدای جلسه گفت:ار تباط با جوانان برای هر مسئول و مدیری در نظام ما لازم و ضروری است و تشکل ها بهترین راه ارتباط مسئولین با مردم هستند.

وی ضمن بیان سیاستهای این اداره کل در سال 91 اظهار داشت:مهمترین هدف این اداره کل تدوین طرح جامع ساماندهی امور جوانان استان است که با شناخت ظرفیتها،نقاط قوت و ضعف و تجارب شما و بهره گیری از توان دستگاههای عضو و استانداری خوزستان باید مستند گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در ادامه به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود:تشکیل جلسات ساماندهی امور جوانان،تدوین تقویم سال 91حوزه جوانان،شناسایی و ساماندهی تشکلهای غیردولتی استان و شناسایی دستگاه های مرتبط با امور جوانان از مهمترین برنامه های این اداره کل در سال جاری می باشد.

گفتنی است در پایان مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با ابراز خوشحالی از حضور خود در جمع کارکنان با راهنمایی هایی در زمینه های رسیدن به امید و نشاط در بین جوانان و راه های سریع رسیدن به این امر مهم قول حضور پر رنگ تر در جمع جوانان خوزستانی را داد.

ارسال دیدگاه