دفعات بازدید: 486

تاریخ انتشار: 1391/02/03 - 14:20

فرامرز کیانی زاده : تقویم های ورزشی،ورزش خوزستان طی دو تا سه سال آینده ورزش کشور را تسخیر خواهد کرد

فرامرز کیانی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری روابط عمومی ورزش و جوانان استان اظهار داشت:اگر هیأتها ی ورزشی بر اساس برنامه حرکت کرده و هدفگذاری کنند ،در طی سال می کوشند تا طبق برنامه به اهداف تعیین شده دست یابند در غیر اینصورت دچار روزمرگی می شوند و پیشرفت نخواهند داشت.

وی تصریح کرد:در همین راستا از سال گذشته برنامه ریزی و هدفگذاری برای هیأتها را به طور جدی دنبال کردیم به گونه ای که این امر در هیأتها نهادینه شده و به یک فرهنگ تبدیل گردیده است.

کیانی زاده افزود:در ابتدای سال جاری ،طرح برنامه ریزی و هدفگذاری هیأتهای ورزشی در سال 91 را در قالب فرمهای مختلفی تهیه و در اختیار هیأتها گذاشتیم و هیأتها می بایست فرمهای مربوط به این طرح را با توجه به مقام و موقعیت کسب شده در هر آیتم در سال 90 و اهداف پیش بینی شده با یک گام رو به جلو یا درصدی از  رشد برای سال 91 تکمیل و به اداره کل ارسال نمایند.

وی ادامه داد:در این طرح شاخص ها و فاکتورهای مختلف که نشان دهنده رشد و ارتقا هیأتهای ورزشی می باشند را در دو بخش آقایان و بانوان و در کلیه رده های سنی تعریف و ترسیم نموده ایم که بر اساس آن مشخص می شود هیأتها در سال گذشته در چه وضعیتی قرار داشتند و در سال جاری با درصدی رشد باید در هر آیتم به چه جایگاهی برسند.

کیانی زاده بیان داشت:برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده در طرح،هر هیأت می بایست  یک تقویم ورزشی که در واقع همان برنامه عملیاتی می باشد را  برای دستیابی به اهداف ترسیم شده آماده و ارائه نمایند.

وی ادامه داد:پس از آنکه هیأتها طرح برنامه ریزی و هدفگذاری و تقویم ورزشی خود را ارائه نمودند،جلسات کارشناسی و تخصصی جهت بررسی و تصویب نهایی آن با حضور مدیر کل،معاونین و کارشناسان ورزشی و رئیس،دبیر و نایب رئیس هر هیأت به صورت چهره به چهره و جداگانه برگزار و بعد از بقول معروف چکش کاری برنامه و تقویم هر هیأت در جلسه مذکور به تصویب نهایی رسیده و هیأت موظف است در طی سال برای محقق کردن اهداف ترسیم شده تلاش نموده و اداره کل نیز در حد توان در چند نوبت کمک های مالی را به عمل خواهد آورد و کارشناسان حوزه ورزشی درطی سال ،نظارت و کنترل در جهت اجرا و محقق شدن طرح و اهداف تصویب شده را انجام خواهند داد.

معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اظهار اینکه برنامه ریزی و هدفگذاری برای هیأتها با توجه به توان و ظرفیت آنها صورت می پذیرد، خاطر نشان نمود:امسال این طرح برای شهرستانها نیز اجرا می گردد.

وی افزود:بدون شک مهمترین عاملی که باعث شد در سال 90 که به نوعی سال بلاتکلیفی ورزش کشور بود،ورزش خوزستان از تب و تاب نیفتد و در همه بخش های ورزشی نیز رشد کاملا محسوسی داشته باشد،بعد از تعامل و ارتباطات آقای گرشاسبی،همین ابتکار و اجرای طرح برنامه ریزی،هدفگذاری و تقویم های ورزشی بوده است.

کیانی زاده تصریح کرد:با اجرای صحیح و کامل این طرح هر سال می توان شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ورزش خوزستان در کلیه رشته های ورزشی باشیم به گونه ای که ورزش خوزستان طی دو تا سه آینده مجددا ورزش کشور را تسخیر خواهد کرد،تنها دغدغه می تواند عدم استمرار و پیگیری طرح و برنامه است،ضعفی که در بیشتر بخش های ورزش کشور مشهود و محسوس است.

معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت:در این طرح از منابع و ظرفیت های استانی استفاده می شود و هر سال مقداری به منابع مالی هیأت ها اضافه خواهد شد پس نیازمند اعتبارات مالی خیلی زیاد نمی باشد، اگر چه هر چقدر منابع مالی بیشتر باشد سرعت ودرصد رشد و پیشرفت بیشتر خواهد بود.

ارسال دیدگاه