دفعات بازدید: 589

تاریخ انتشار: 1391/02/06 - 14:18

صفرنژادی : داوران با فولاد ماهان مدارا می‌کنند/ فدراسیون بسکتبال شبهات را برطرف کند

غلام‌عباس صفرنژادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه فدراسیون بسکتبال در این فصل از نظر داوری با فولاد ماهان بسیار مدارا کرده است. 3 سال پیش زمانی که بابک نظافت و جواد داوری در تیم ما بودند یک حرکت غیر ورزشی انجام دادند و مشحون بدترین برخوردها را با آنها انجام داد، اما از زمانی که در فولادماهان حضور دارند، هرکاری دلشان می‌خواهد در زمین می‌کنند و برخوردی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: در این موضوع فدراسیون بسکتبال را مقصر می‌دانیم که چرا برخورد یکسان با تیم‌های صورت نمی‌گیرد و بین تیم‌ها فرق می‌گذارد. چطور زمانی که مربی ما اعتراض می‌کند او را اخراج می‌کنند، اما صادق‌زاده در زمین تندترین اعتراض ها را دارد و داوران هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی تصریح کرد: تا حالا پیش نیامده که داور به طور مستقیم به نیروی انتظامی بگوید مربی را از زمین خارج کنید و باید با نماینده فدراسیون صحبت کند، اما روز گذشته هروس آوانسیان، داور بازی این کار را انجام داد و به نیروی انتظامی اعلام کرد کسایی‌پور را از زمین بیرون ببرید. درست است که مربی ما مقصر بود و باید اخراج می‌شد، اما نباید برخورد نامناسب با او می‌شد. قنبری دیگر داور بازی هم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در حد این بازی حساس نبود.

صفرنژادی عنوان کرد: از ابتدای فصل شائبه‌هایی در مورد کمک فدراسیون بسکتبال به فولاد ماهان و حمایت از این تیم شنیده و دیده می‌شود و ما خواهان این هستیم که فدراسیون این موضوع را برطرف کند و در مورد بازی‌های این تیم حساسیت بیشتری نشان دهد. در هیچ جای دنیا رئیس هیئت بسکتبال نمی‌تواند سرمربی شود، اما در ایران این کار صورت می‌گیرد. تبعیض‌هایی که وجود دارد تیم‌های دیگر را دلسرد می‌کند.

وی اظهار داشت: برای پایان دادن به این حاشیه‌ها منتظر هیچ اتفاقی نیستیم چون اصلا قرار نیست کاری صورت بگیرد. همه دیدند پتروشیمی تیم برتر میدان بود و اشتباهات داوری باعث شد بازنده باشیم، اما در ماهشهر تیم فینالیست ما خواهیم بود.

سرپرست پتروشیمی در مورد درگیری شاهین‌طبع، سرمربی این تیم  با تصویر بردار یکی از رسانه‌ها به فارس گفت: زمانی که مربی ما اخراج شده بود وی دوربینش را روبروی صورت شاهین‌طبع قرار داده بود و تصویر می‌گرفت و سرمربی تیم هم دوربین او را گرفت و به من داد، اما پس از پایان بازی تصویربردار اعلام کرد قسمتی از دوربینش شکسته و شکایت کرد و کار به کلانتری کشیده شد و در آنجا همه چیز حل و فصل شد.

فولاد ماهان در 2 بازی اول نیمه‌نهایی برابر پتروشیمی ماهشهر به برتری رسید. 2 دیدار بعدی یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به میزبانی پتروشیمی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه