دفعات بازدید: 609

تاریخ انتشار: 1391/02/06 - 14:42

قضاوت نا عادلانه!!!!!!

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر دیدار تو تیم پتروشیمی بندرامام و فولاد ماهان اصفهان با مدارا کردن داور به سود ماهان به پایان رسید!! در این مسابقه همانطور که در عکس بالا میبینید مربیان و کادر فنی تیم ماهان اصفهان مرتب به داور و میز مسابقه اعتراض میکردند ولی متاسفانه داور با مدارا کردن در مقابل حرکات و اعتراضات تیم ماهان بازی را به جنجال کشید و از آنجایی که بازی از دست داور خارج شده بود بر اساس جو ورزشگاه مرتکب چندین اشتباه پیاپی شد.

در این بازی داور بصورت عجیبی دو فول فنی بر علیه پتروشیمی بندرامام اعلام نمود که باعث اعتراض منطقی کادر فنی تیم پتروشیمی بندرامام شد در ادامه این مسابقه برخورد نامناسب و غیر ورزشی با کسائی پور مربی پتروشیمی بندرامام باز هم تعجب همگان را بر انگیخت ، این رقابت یک رقابت ورزشی و یک رقابت سالم میباشد و حتی اگر اخراج کسائی پور درست بود نمیبایست اینگونه با او برخورد میشد متاسفانه مربی پتروشیمی بندرامام با اعمال زور و توهین از سالن خارج شد که اینگونه برخوردها زیبنده ورزش نیست.

در اواخر بازی محمد جمشیدی توپ را به پای بازیکن ماهان اصفهان زد اما داور خطای جمشیدی را گرفت در صورتی که یک ثانیه قبل توپ به پای بازیکن ماهان برخورد کرده بود!!!

امیدوار هستیم دیگر شاهد اینگونه قضاوت ها و توهین ها نباشیم زیرا اینگونه قضاوت ها باعث دلسردی باشگاه ها در امر تیم داری خواهند شد مطمئن هستیم با شناختی که از فدراسیون بسکتبال ایران داریم این مهم را پیگیری خواهند نمود.

ارسال دیدگاه