دفعات بازدید: 701

تاریخ انتشار: 1391/02/10 - 15:54

بهرام رمضان : ديدار خوبي بود و تمام بازيكنانم تلاش كردند

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پس از برد تيمش مقابل ملي‌حفاري اهواز در رقابت‌هاي پلي‌آف ليگ برتر كشور براي كسب جايگاه‌هاي پنجم تا هشتم گفت: ديدار خوبي بود و تمام بازيكنانم تلاش كردند.

بهرام رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: در اين مسابقه بازيكنانم با تمركز بيشتري دفاع كردند و در حمله نيز مانند بازي قبل موفق بوديم ولي دركل دفاع‌مان بهتر بود.

وي با بيان اين‌كه ملي‌حفاري در اين ديدار بسيار پرتلاش حاضر شد، عنوان‌كرد: اين تيم در ابتداي مسابقه باتوجه به اين‌كه بازي اول را برده بود، از لحاظ رواني نسبت به ما بهتر بود.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر خاطرنشان‌كرد:‌ در اول مسابقه، استرس بازي قبل را داشتيم ولي كم‌كم روند بازي به صورتي شد كه بازيكنانم با تمركز كار كردند و پيروز ميدان شدند.

وي درباره ديدار سوم تيمش مقابل ملي‌حفاري اهواز گفت: اين تيم را كامل آناليز كرده‌ايم و در حال كار كردن روي آن‌ها هستيم. اميدوارم بتوانيم در اين ديدار پيروز شويم. ملي‌حفاري تيم بسيار خوبي است و ما را به زحمت مي‌اندازد ولي فكر مي‌كنم باتوجه به اين‌كه در اين ديدار از شرايط ميزباني برخورداريم، بتوانيم برنده شويم.

به گزارش ايسنا، ديدار دوم تيم‌هاي صنايع پتروشيمي ماهشهر و ملي‌حفاري اهواز روز جمعه هشتم ارديبهشت‌ماه با نتيجه 80 بر 65 به سود صنايع خاتمه يافت. ديدار اول نيز به سود ملي‌حفاري به پايان رسيده بود.

ارسال دیدگاه