- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

بسکتبال لیگ برتر : پتروشیمی بندرامام ماهان اصفهان را گلباران کرد

بسکتبال لیگ برتر کشور : پتروشیمی بندرامام در دو دیدار برگشت ماهان اصفهان را گلباران کرد

در ادامه مسابقات بسکتبال لیگ برتر کشور در مرحله پلی آف در حالی که پتروشیمی بندرامام در دو بازی نخست از حریف خود عقب افتاده بود توانست در دو دیدار برگشت با ارائه بازیهای زیبا و دیدنی تیم ماهان را با نتایج 105 بر 84 و 80 بر 75 شکست دهد تا فینالیست این مسابقات در بازی پنجم مشخص شود.

در کواتر نخست این مسابقه ماهان توانست 24 بر 12 پیش بیفتد در کواتر دوم این مسابقه پبازیکنان پتروشیمی امتیازات عقب افتاده را کمی جبران کردند و کواتر دوم را با نتیجه 24 بر 19 بسود خود به اتمام رساندند اما نیمه نخست با حساب 43 بر 36 بسود ماهان اصفهان به اتمام رسید.

کواتر سوم این مسابقه شاهد درخشش یاران مهران شاهین طبع بود و توانستند با حساب 21 بر 10 پیروز این کواتر شوند در کواتر چهارم که به طور پایاپای پیش میرفت باز هم مردان با تجربه پتروشیمی توانستند این کواتر را با اختلاف یک امتیاز 23 بر 22 بسود خود به پایان برسانند و 80 بر 75 پیروز این میدان باشند.

* بازی روان و زیبای پتروشیمی بندرامام در این مسابقه باعث ایجاد شور و هیجان در بین 2500 نفر تماشاگر حاضر در سالن اندیشه ماهشهر شد.

** روز دوشنبه 18 اردیبهشت ساعت 17 در سالن اندیشه شهرک بعثت بازی نهایی بین دو تیم پتروشیمی بندرامام و ماهان اصفهان انجام خواهد شد.

*** تیم صنایع پتروشیمی بازیکنان و کادر فنی جهت حمایت از تیم پتروشیمی بندرامام به سالن مسابقه آمدند.