- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

حمید سالمی : به‌ دنبال تقويت ورزش همگاني در شهرستان‌ها هستيم

رييس هيات ورزش‌هاي همگاني خوزستان با بيان اين‌كه در سال‌گذشته برخي از شهرستان‌ها عملكرد خوبي در زمينه رشد و پيشرفت ورزش همگاني داشتند، گفت: امسال تلاش مي‌كنيم با برطرف كردن مشكلات، تمامي شهرستان‌ها را در زمينه ورزش همگاني تقويت كنيم.

 

حميد سالمي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اكنون نزديك‌ترين برنامه ما برگزاري همايش پياده‌روي به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر در روز پنجم خردادماه است كه به دليل اهميت ويژه‌اي كه دارد از شبكه سوم سيما به صورت مستقيم نمايش داده مي‌شود.

وي با اشاره گردهمايي با رؤساي هيات‌ها كه ‌امروز پنج‌شنبه، 14 ارديبهشت‌ماه برگزاري مي‌شود، يكي از اهداف مهم گردهمايي با رؤساي هيات‌ها را برطرف كردن مشكلات آن‌ها عنوان‌ و اظهاركرد: قرار است رؤساي هيات شهرستان‌ها در اداره‌كل ورزش و جوانان استان گردهم جمع ‌شوند و به بررسي مشكلات هيات‌ها و برگزاري مسابقات در سال جديد بپردازند.

سالمي تصريح‌كرد: سعي داريم در جلسه‌اي كه برگزار مي‌كنيم بيشتر به مسايل مالي، برگزاري كلاس‌ها و برپايي پايگاه‌هاي ورزشي در شهرستان‌ها بپردازيم تا در اين خصوص بتوانيم پيشرفت بهتري را شاهد باشيم.