دفعات بازدید: 354

تاریخ انتشار: 1391/02/16 - 23:42

کامروا: جوانهای بی حاشیه ملی حفاری نشان دادند حرفهای زیادی برای گفتن دارند /از “رشیم رایت” شکایت می کنیم

“غفور کامروا” در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) درخصوص این دیدار اظهار داشت: شروع خوبی داشتیم. صنایع تیم بسیار خوبی است که با حضور 2 سنتر خارجی میانگین قدی خوبی دارند اما با اخراج علی دورقی در ابتدای بازی روند بازی ما عوض شد.

سرمربی ملی حفاری اهواز افزود: هرچند در نیمه دوم بهتر بودیم و توانستیم پیروز شویم اما میانگین قدی پایین تر نسبت به حریف کار ما را سخت کرده بود. هرچند در این دیدار شکست خوردیم اما جوان های اهوازی نشان دادند که حرفهای زیادی برای گفتن دارند البته به شرطی که به آنها میدان داده شود.

وی تصریح کرد: اگر تیمها نتیجه گرا نباشند و به بازیکنان جوان و بومی بیشتر بها بدهند نه تنها خودشان در آینده سود خواهند کرد بلکه بسکتبال نیز پیشرفت می کند و پویاتر می شود. خدارا شکر جوانان ما بی حاشیه هستند و این در حالی است که برخی بازیکنان بزرگ حاشیه هایی هم دارند.

کامروا با اشاره به خروج “رشیم رایت” از ایران خاطرنشان کرد: این بازیکن به ما گفت مشکل دارم و باید بروم که این مساله برخلاف میل ما بود و او خودسرانه رفت. اگر باشگاه صلاح بداند از وی شکایت خواهیم کرد البته شاید رفتن او به تیم ما شوک وارد کرد اما بعد از مدتی جوانان ما به خود باوری رسیدند.

وی در خاتمه عنوان کرد: ما قصد داریم به کارهای زیربنایی توجه و روی جوانان اهواز سرمایه گذاری کنیم زیرا با این کار است که می توانیم در آینده حرفهای بیشتری برای زدن داشته باشیم.

با تشکر از یعقوب جلیل زاده

ارسال دیدگاه