دفعات بازدید: 1,499

تاریخ انتشار: 1391/02/17 - 3:09

ممكن است غرور كاذب گريبان‌گير تيم‌مان شود بايد فكري به حال شروع‌هاي ضعيف‌ مان كنيم

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام پس از پيروزي در ديدار چهارم برابر فولادماهان در پلي‌آف ليگ برتر بسكتبال كشور گفت: فولادماهان تلاش خود را كرد و بازي خوبي انجام داد ولي فكر مي‌كنم انگيزه‌هاي ما براي برد بيشتر بود.

 

غلام‌عباس‌ صفرنژادي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: ‌در بازي سوم، باتوجه به اين‌كه 2 بر صفر عقب بوديم، استرس زيادي داشتيم و حدود 19 امتياز نيز عقب افتاديم ولي كم‌كم بازيكنان خودشان را پيدا كردند و در دفاع خوب عمل كرديم و توانستيم امتيازها را جبران كنيم و تا كوارتر سوم نيز بازي به صورت پاياپاي ادامه داشت. كوارتر چهارم توانستيم سد اين تيم را بشكنيم و برتري خود را به فولاد ماهان تحميل كنيم. هم پيروز شديم و هم تفاضل گل كافي براي ميزباني بازي پنجم را به دست آورديم. از عملكرد بازيكنان تيم راضي بودم و بازيكنان خارجي‌مان نيز خيلي خوب بودند.

وي درخصوص بازي چهارم تيمش برابر فولاد ماهان گفت: اين بازي نيز تقريبا شرايط بازي سوم را داشت و تيم حريف باتوجه به دو بردي كه داشت، راحت‌تر بازي مي‌كرد و برگ برنده در دست آن‌ها بود در حالي كه اين دو بازي، آخرين فرصت‌هاي ما بود.

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام افزود: در ابتداي اين بازي نيز به دليل استرس و نيز حضور مربي جديد تيم‌ملي در سالن، باتوجه به جوان‌تر بودن بازيكنان‌مان، تاثير منفي روي آن‌ها داشت و از نظر امتياز عقب افتاديم ولي در همان نيمه توانستيم فاصله را جبران كنيم و با اختلاف شش امتياز به رختكن رفتيم. به جز كوارتر اول، در ساير كوارترها پيروز ميدان بوديم.

وي عنوان‌كرد: ‌بازيكنانم خوب بازي كردند به خصوص محمد جمشيدي، بازيكن 20 ساله ما كه در پست پنج بازي مي‌كند خيلي خوب ظاهر شد. همچنين جوزف فورته خيلي عالي بود و جليل آكندله بهتر از روزهاي قبل بازي كرد. هر چند اين بازيكن داراي مصدوميت جزيي است ولي از وي بازي مي‌گيريم. سعيد داورپناه هم خوب بازي كرد. حامد سهراب‌نژاد، كاپيتان تيم نيز بازي‌ها را به دليل مصدوميت از دست داده است.

صفرنژادي در ارزيابي خود از تيم فولاد ماهان در بازي چهارم گفت: باتوجه به اين‌كه جواد داوري پس از رفع محروميت به اين تيم اضافه شده بود و مي‌دانستند كه اگر اين بازي را ببازند، بايد بازي پنجم هم در ماهشهر انجام شود، با انگيزه بيشتري نسبت به ديدار سوم بازي كردند و بازي چهارم، پاياپاي بود. تيم ما به خصوص در مسايل دفاعي دستورات كادر فني را انجام داد و توانستيم از توپ‌گيري‌هايي كه از حريف مي‌كرديم، نهايت استفاده را ببريم.

وي درخصوص نقاط ضعف و قوت تيمش در دو بازي اخير با فولادماهان اظهاركرد: فكر مي‌كنم بيشترين مشكل ما در شروع بازي بود و بايد در ديدار آينده فكري به حال آن كنيم. بازيكنان در شروع مسابقه به دلايل مختلف تاحدودي تمركز كمتري دارند. نقطه قوت تيم نيز هماهنگي، تلاش و دوندگي بازيكنان در سيستم دفاعي است.

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام گفت: تيم فولاد ماهان بازيكنان بزرگي دارد و اندرسون، بازيكن خارجي‌شان واقعا غيرقابل مهار است. در بازي با مهرام موفق به كسب 47 امتياز شد ولي در بازي مقابل ما، بازيكنان‌مان به خصوص سعيد داورپناه وي را از بازي خارج كردند. نظافت، داوري، روزبهاني و كاردوست ديگر بازيكنان بزرگ اين تيم هستند و فولاد ماهان از نظر اسم و رسم تيم بالايي است.

وي ادامه‌داد: نقطه قوت ما كادر فني‌مان است. كادر فني ما تجربه حضور در پلي‌آف را دارد ولي كادر فني فولاد ماهان تجربه شرايط اين چنيني را ندارد. ضمن اين‌كه اين تيم در دور مقدماتي كمتر شرايط بحراني مانند ما را تجربه كرد و فكر مي‌كنم يكي از نقاط قوت ما همين باشد كه كادر فني‌مان در شرايط بحراني بيشتري قرار گرفته و توانسته خودش را از اين شرايط خارج كند ولي ماهان در رابطه با شرايط پلي‌آف كادر كم‌تجربه‌اي دارد. نقطه ضعف اين تيم به نظر من كندي بازي آن‌ها بود.

صفرنژادي درمورد برنامه تيمش براي ديدار دوشنبه مقابل فولاد ماهان اظهاركرد: كادر فني در حال كار روي نقاط ضعف است تا تيم را آماده كند. يكي از مسايلي كه ممكن است گريبان تيم را بگيرد، غرور كاذب است و ما بايد به تيم بگوييم كه هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده است و فقط توانسته‌ايم عقب‌ماندگي خود را جبران كنيم و سرنوشت‌ بازي، دوشنبه مشخص خواهد شد.

وي درخصوص تاثير ميزباني بازي پنجم در نتيجه اين ديدار گفت: مساله ميزباني خيلي به ما كمك مي‌كند. چهار هزار تماشاگر پشتيبان ما هستند و در حمله با ايجاد سر و صدا كه رسم بازي‌هاي بسكتبال است، ارتباط بازيكنان و نيز كادر فني را با يكديگر مختل مي‌كند و از اين نظر مديون تماشاگران خود هستيم.

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام در پاسخ به اين سوال كه آيا خود را در فينال مي‌بينيد يا خير؟ اظهاركرد: فعلا خودمان را در بازي پنجم مي‌بينيم و تمركزمان روي اين بازي است. شانس‌مان زياد است ولي كار خيلي سختي در پيش داريم.

وي خاطرنشان‌كرد: فكر مي‌كرديم كه بازي سوم و چهارم را ببريم و هنوز عقيده دارم كه در بازي دوم نيز حق‌مان باخت نبود. هم خودمان نتوانستيم از نظر فني تيم را در لحظات آخر رهبري كنيم و هم شرايط ميزباني اصفهان به گونه‌اي بود كه نتوانستيم برنده‌ شويم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • omid

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    haji bazie 5om ham mibarim khialet rahat bashe.viva mahshahr


  • مرتضی

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    به امید پیروزی در بازی پنجم…و روسیاهی مافیای بسکتبال


  • شعبانی

    تاریخ : ۱۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    با سلام وعرض خسته نباشی وخدا قوت به تمامی ورزشکاران..
    وبا سلام خدمت استاد دلاوری(هیآت ووشو)لطفا کلاسهای کارگاهی رو از طریق سایت
    به اطلاع همه ما برسانید که سر در گم نباشیم.که همیشه دنبال تماس باشیم.دقیقآمثل هیآت آمادگی جسمانی وایروبیک …با تشکر


ارسال دیدگاه