دفعات بازدید: 448

تاریخ انتشار: 1391/02/17 - 10:33

امام جمعه ماهشهر به بیمارستان فوق‌تخصصی نفت تهران اعزام شد

خورنا: پزشک معالج امام جمعه ماهشهر گفت: امام جمعه ماهشهر به منظور درمان‌های تکمیلی به بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران اعزام شد.

سید امیرعباس میرابوالفتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: به لطف خداوند و دعای خیر مردم قدرشناس ماهشهر حال عمومی امام جمعه ماهشهر نسبت به ۴۸ ساعت گذشته بسیار بهتر شده است.

وی بیان داشت: اما با توجه به عمل جراحی بسیار سخت و طولانی که روی وی انجام گرفته است ضروری دیده شد که به منظور انجام مراحل تکمیلی درمان به مراکز پیشرفته‌تر اعزام شود.

این متخصص جراحی عمومی خاطر نشان کرد: پس از اخذ این تصمیم و با پیگیری‌های مستمر مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر امام جمعه این شهرستان توسط آمبولانس هوایی و با اسکورت پزشکی به بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران اعزام شد.

میرابوالفتحی یادآور شد: عمل جراحی بسیار سختی روی ناحیه شکم امام جمعه ماهشهر صورت گرفت که بیش از پنج ساعت به طول انجامید.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیمار نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داد و وضعیت عمومی وی شرایط بسیار مناسبی را پیدا کرده است.

پزشک معالج امام جمعه ماهشهر تأکید کرد: در هر صورت مردم قدرشناس منطقه برای بهبودی کامل امام جمعه ماهشهر همچنان دست به دعا بردارند و اطمینان داشته باشند که بهترین امکانات پزشکی برای وی فراهم شده است.

امام جمعه ماهشهر دوشنبه گذشته در سانحه برخورد بالگرد به زمین به شدت از ناحیه شکم مصدوم و در بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

امام جمعه ماهشهر به همراه نماینده ولی فقیه در منطقه سوم نیروی دریایی سپاه قصد بازدید از مناطقی از ماهشهر را داشتند که بالگرد حامل آنها در جزیره قمر هنگام برخاستن دچار مشکل فنی شد و با زمین برخورد کرد.

نماینده ولی فقیه در منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پیش از برخورد بالگرد با زمین خود را به بیرون پرتاب کرد و دچار مصدومیت چندانی نشد.

خلبان این بالگرد نیز از ناحیه مثانه دچار آسیب‌دیدگی شد که وی نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر تحت درمان قرار دارد

ارسال دیدگاه