دفعات بازدید: 387

تاریخ انتشار: 1391/02/17 - 13:48

جلسه مسئولین اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان،در این جلسه که با حضور مدیر کل،معاونین و کارشناسان اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها برگزار شد،روسای ادارات گزارشی از عملکرد ورزش شهرستانها در حوزه های مختلف ارائه نمودند و در ادامه به بیان مشکلات و مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند.

در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به نکات مهم مطرح شده در سمیناری که با حضور وزیر ورزش و جوانان،مدیران ستادی و مدیران کل استانهای کشور در تهران برگزار گردید،اظهار داشت:با توجه به تأکید وزیر محترم ورزش و جوانان،کلیه شهرستانها می بایست به بخش جوانان نیز در کنار بخش ورزش توجه ویژه ای داشته باشند که در این راستا ضروری است مسئول امور جوانان شهرستان را مشخص نمایند که شرح وظایف این بخش از طریق معاونت امور جوانان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

حمید رضا گرشاسبی ادامه داد: سیاست وزارت ورزش و جوانان،ارتقاء روحیه و نشاط اجتماعی،همگانی کردن ورزش جهت ارتقا سلامت افراد جامعه و افتخارآفرینی در عرصه های بین المللی است که همه ما نیز باید بر این اساس حرکت کنیم.

وی تصریح کرد:همچنین همه مسئولین بایستی بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه و چشم انداز بیست ساله که مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر آن دارند،گام بردارند.

 گرشاسبی در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص غنی سازی اوقات فراغت بیان داشت:غنی سازی اوقات فراغت امر مهمی است که باید به آن توجه شود که علی رغم فعالیت های گسترده ای که در این زمینه در سراسر استان صورت می پذیرد ولی متاسفانه نمود مناسبی وجود ندارد از این رو شهرستانها باید گزارشی به صورت تصویری از این فعالیتها ارائه نمایند.

وی در ادامه در خصوص جشنواره خاطرات فرهنگی تربیتی،برگزاری مراسم محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان،فرهنگ سازی و ارائه لیست مربیان توضیحات لازم را بیان نمود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان گفت:همه ما یک خانواده هستیم و رسالت و وظیفه سنگینی بر دوش می کشیم که باید با همکاری و تعامل در جهت توسعه ورزش خوزستان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

بر اساس این گزارش،در این جلسه مدیر کل و معاونین به سوالات و نقطه نظرات مطرح شده روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها پاسخ لازم را دادند و در خصوص رفع مشکلات و مسائل قول مساعد دادند.

ارسال دیدگاه