دفعات بازدید: 911

تاریخ انتشار: 1391/02/19 - 15:12

مرگ بسکتبالیست نوجوان براثر ایست قلبی

فارس: محمدحسین حق‌شناس بسکتبالیست نوجوان آملی روز گذشته در حین تمرین ورزشی دچار ایست قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

محمدحسین حق‌شناس بسکتبالیست نوجوان آملی روز گذشته در حین تمرین ورزشی دچار ایست قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

رئیس هیئت بسکتبال آمل با تائید این خبر بیان داشت: عصر گذشته محمدحسین حق‌شناس این ورزشکار باآتیه آملی که از ستاره‌های بسکتبالی این استان در رده نوجوانان بود در حین تمرین با عارضه ایست قلبی مواجه شد.

حسن ونهاری افزود: این بازیکن در تیم نوجوانان این شهرستان عضویت داشته که دیروز بعد از حضور در تمرین این تیم به خاطر احساس درد در ناحیه سر و سینه با اجازه سرمربی این تیم دقایقی را به استراحت مشغول بود که پس از ورود مجدد به زمین ورزشی با ایست قلبی مواجه شد.

وی یادآور شد: بلافاصله پس از بروز این ناراحتی اقدامات اولیه انجام شده و ورزشکار به وسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده بود که متاسفانه با خبر درگذشت وی روبه‌رو شدیم.

ونهاری با بیان اینکه مرحوم حق‌شناس از استعدادهای بسکتبالی این شهر بوده که از نوجوانان آینده‌دار محسوب می‌شد، اذعان داشت: این بسکتبالیست در تیم بسکتبال مازندران عضویت داشته و حتی به اردوهای تیم ملی نوجوانان بسکتبال نیز دعوت شده بود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • شعبانی

    تاریخ : ۲۲ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    روحش شاد..وهمچنین تسلیت به بازماندگان این ورزشکار نوجوان.وارزوی صبری عجیل به والدین این عزیز.


ارسال دیدگاه