دفعات بازدید: 522

تاریخ انتشار: 1390/07/13 - 1:11

صعود چهار تیم به نیمه نهایی مسابقات فوتبال محلات ماهشهر

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات فوتبال محلاتی با انجام چهار مسابقه پیگیری شد.

در اولین دیدار تیم فروشگاه محمد توانست تیم استقلال را با نتیجه سه بر یک از پیش روی بردارد در دومین دیدار تیم وحدت با نتیجه پنج بر یک کسبه روز را شکست داد.

در سومین دیدار تیم والفجر و ساحل در پایان وقت قاونی به نتیجه تساوی رسیدند تا کار به ضربات پنالتی بکشد در ضربات پنالتی تیم والفجر آماده تر نشان داد و توانست بازی را با حساب پنج بر چهار به سود خود به اتمام برساند.

در آخرین مسابقه دو تیم جوانان کارگری و کمپ نوپاژ به مصاف یکدیگر رفتند ، در نیمه نخست این مسابقه تیم کمپ نوپاژ روی یک حرکت تیمی به گل اول دست یافت ، در نیمه دوم این مسابقه که دو اخراجی و چهار کارت زرد را برای دو تیم به همراه داشت تیم جوانان کارگری توانست توسط کاپیتان خود با یک شوت از راه دور دروازه تیم جوانان کارگری را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند بعد از گل تساوی لحظاتی بازی متعادل پیش میرفت تا اینکه تیم جوانان کارگری صاحب یگ موقعیت صد در صد گل شد اما مهاجم این تیم نتوانست از این فرصت استفاده نماید تا بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

در ضربات پنالتی جوانان کارگری اولین پنالتی خود را اوت کردند همین امر باعث گردید تا مرحله نیمه نهایی را از دست بدهند در پایان کمپ نوپاژ توانست با حساب 5 بر 4 بازی را به نفع خود به پایان برساند و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود نماید.

ارسال دیدگاه