دفعات بازدید: 2,795

تاریخ انتشار: 1391/02/20 - 9:16

کانون پیشکسوتان ورزش ماهشهر آغاز به كار كرد

وحید کاظمی‌نژاد سخنگوی کانون پیشکسوتان ورزش ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: مدت زیادی بود که توجه خاصی به پیشکسوتانی که زحمات بسیار زیادی برای ورزش این شهرستان کشیده بودند، نمی‌شد و پیشکسوتان ورزشی ما مرجع خاصی برای رفع مشکلات ورزشی‌شان نداشتند.

وي ادامه‌داد: در خردادماه سال گذشته فرماندار ماهشهر در اقدامی نو، برای نخستین بار از پیشکسوتان تجلیل کرد و بعد از این تجلیل خواستار تشکیل این کانون شد.

سخنگوی کانون پیشکسوتان ورزش ماهشهر افزود: این کانون در اوایل بهمن ماه سال گذشته تشکیل شد و از دهم اردیبهشت‌ماه امسال شروع به کار کرد و در حال حاضر بانوان و آقایان پیشکسوت ماهشهر در حال ثبت‌نام برای عضويت در اين کانون هستند.

وي درباره اهداف این کانون بيان‌کرد: برنامه‌های زیاد و اهداف خوبی برای افرادی که عضو کانون می‌شوند، خواهیم داشت. یکی از اهدافمان رفع مشکلات برخی پیشکسوتان است که با آن درگیر هستند.

كاظمي‌نژاد ادامه‌داد: از دیگر اهداف این کانون این است که می‌خواهیم  با تشکیل تیم پیشکسوتان در رشته های مختلف بانوان و آقایان در مسابقات استانی و کشوری در رشته‌های مختلف شرکت کنیم. برگزاري همایش‌هایی ازجمله کوهنوردی ، پیاده روی و ورزش صبحگاهی را نيز برای پیشکسوتان در نظر گرفته‌ایم.

وي خاطرنشان‌کرد: بودجه خوبی از سوی حیاتی، فرماندار ماهشهر به این کانون اختصاص داده شده است که مطمئنا می‌توان با این بودجه برنامه‌ریزی مناسبی انجام داد.

سخنگوی کانون پیشکسوتان ورزش ماهشهر گفت: در اولین اقدام‌مان در اين کانون، قصد داریم پیشکسوتانی که در حال حاضر عضو این کانون هستند را، اوایل خردادماه به عتبات عالیات اعزام كنيم.

ارسال دیدگاه