دفعات بازدید: 74

تاریخ انتشار: 1390/06/06 - 8:02

مشکلات تیم های ورزشی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب برطرف شد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تیم های ورزشی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب همانند گذشته به فعالیت های قهرمانی خود ادامه می دهند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ‘عبدالرضا قیم’ با اشاره به اینکه منع هزینه کردن شرکت های زیرپوشش وزارت نفت در بخش ورزش قهرمانی برطرف شده است، گفت: خوشبختانه با حمایت و پیگیری مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل تربیت بدنی خوزستان این مشکل حل شده و تیم های ورزشی این باشگاه همانند گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی افزود: با این وجود با حمایت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تمامی رشته های ورزشی را حفظ خواهیم کرد.

قیم با بیان اینکه هیچ کدام از تیم های ورزشی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب حذف نشده اند افزود: با وجود استعدادهای فراوان در سطح منطقه و استان خوزستان، حذف هر رشته ای به علاقه مندان آن رشته ورزشی لطماتی وارد می کرد به همین علت و با نظر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، از تمامی رشته های ورزشی همانند گذشته حمایت خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اینکه زمان بسیار کمی تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور، در رشته های مختلف ورزشی باقی مانده است افزود: در حال برنامه ریزی برای حضور پرقدرت تیم های خود در این مسابقات هستیم.

قیم، از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب درشهر شیراز خبرداد و افزود: این رقابت ها در رده سنی زیر26 سال در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود.

وی گفت: مسابقات بخش دختران در 10رشته و بخش پسران در12رشته فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، شطرنج، شنا، سنگنوردی،کشتی فرنگی و آزاد، ژیمناستیک، واترپلو و وزنه برداری انجام می شود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این رقابت ها با حضور یک هزار و 200 ورزشکار از آغاجاری، اهواز، مسجدسلیمان وگچساران از پانزدهم شهریورماه سال جاری به مدت 10 روز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه