دفعات بازدید: 857

تاریخ انتشار: 1391/02/20 - 23:49

فوتبال لیگ برتر خوزستان/ پیروزی در هندیجان برد,شاهین در خانه باخت

فوتبال لیگ برتر خوزستان/پیروزی در هندیجان برد,شاهین در خانه باخت

هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان با یک پیروزی بیرون خانه و یک باخت برای نمایندگان ماهشهر به پایان رسید.تیم پیروزی در هندیجان با نتیجه ۴ بر ا شاهین هندیجان را شکست و شاهین در استادیوم شهداء با یک گل مغلوب استقلال حمیدیه شد.

پیروزی ماهشهر ۴ ……….شاهین هندیجان ۱

گلها:میلاد قاسمی(۲)-سجاد قنواتی-علی آلبو موسی

استادیوم تختی هندیجان عصرروز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه شاهد جدال دو تیم شاهین و پیروزی ماهشهر بود.این دیدار در حضور محدود تماشاگران هندیجانی جدالی زیبا و پرگل از آب درآمد که این پیروزی ماهشهر بود که با چهار گل شاهین را شکست داد. تیم شاهین که هفته قبل شکست سنگینی را درمسجدسلیمان پذیرفته بود اینبار هم در خانه شکست خورد تا با بالهای زخمی نای پرواز کردن نداشته باشد.شاهین که خیلی خوب توپ را به گردش درآورده بود و اگر مهاجمان این تیم قدر فرصتهای به وجود آمده را می دانستند متحمل همچین شکست سنگینی نمی شدند.نیمه اول دیدار بدون ردو بدل شدن گلی خاتمه پذیرفت تا در نیمه دوم پیروزی ماهشهر نبض بازی را در دست بگیرد و از آشفتگی و ناهماهنگی تیم فوتبال شاهین سود ببرد و ثمره آن چهار گلی بود که در این نیمه به تور دروازه شاهین دوخت تا تک گل شاهین که از روی نقطه پنالتی توسط خلیل بحرکانی به ثمر رسید برای جبران کافی نباشد. بازی دو تیم در ماهشهر بدون گل خاتمه پذیرفته بود.تیم پیروزی هفته آینده استراحت خواهد داشت.

شاهین ماهشهر ۰ …………استقلال حمیدیه ۱

دیگر نماینده شهرستان ماهشهر شاهین در استادیوم شهداء نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با یک گل مغلوب استقلال حمیدیه شد.شاهین با کسب ۳۳ امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارد.بازی رفت دو تیم در حمیدیه نیز ۳ بر ۲ بسود استقلال خاتمه پذیرفته بود.شاهین هفته آینده در رامهرمز به مصاف فرهنگ این شهر میرود.

با تشکر:یونس عبادی(آبادی)

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • رحمان

    تاریخ : ۲۳ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    بنام خدا

    با سپاس بیکران خدمت شما و با تشکر از پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر که توانسته در مدت کوتاهی مخاطبین زیاد جذب کند.آقای کاظمی با توجه به همکاری دوست و همکار ما با شما برادر یونس عبادی که فعالیت چشمگیری در عرصه ورزش دارد و خود از فوتبالیستهای قدیم هندیجان بوده حتما با ایشان مصاحبه داشته باشید.


  • شعبانی

    تاریخ : ۲۴ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    به نام خدا
    با سپاس خدمت همه ورزشکاران وورزش دوستان..یک خسته نباشید جانانه به سرکار خانم مینا قنواتی بابت برگزاری جشن به تجلیل از مقام بالای زن..ایول داری بانو….
    بلبلان آواز درگل یافتند////// براستی شاعران در زن تکامل یافتن…


  • مهرنوش حسن پور

    تاریخ : ۲۹ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    عالی بود
    ورزش بانوان ماهشهر گل کاشته
    خسته نباشید خانم قنواتی عزیز
    شما گل سرسبد ورزش بانوان ماهشهر هستید


ارسال دیدگاه