دفعات بازدید: 613

تاریخ انتشار: 1391/02/23 - 22:42

رمضان: ما فوق تصور مسئولان باشگاه ظاهر شدیم

وی در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: برگزاری بازی در رده های پنجم و ششمی جدول شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی که از تمرکز بیشتری برخوردار باشد بطور حتم موفق تر پیش خواهد رفت. هرچند که بازی پایاپای بود ولی بازیکنان ما مثل زکی زاده، علی امینی و سلیمانی خیلی خوب ظاهر شدند و همچنین بازیکن خارجی تیم هم توانست خیلی خوب موفق به اجرای برنامه های مورد نظر شود.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی افزود: باید تاکید کنم که تیم بسکتبال ذوب آهن هم در این بازی عملکردی قابل قبول داشت و این تیم حقش این نبود که در چنین شرایطی قرار بگیرد و من فکر می کنم این تیم تاوان مشکلات مالی خود را پس می دهد.

رمضان با پر اهمیت دانستن حضور بازیکنان خارجی تصریح کرد: حضور بازیکنان خارجی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و می تواند زمینه رشد و توسعه بیشتر بسکتبال را فراهم کند. حضور خارجیها باعث شد تا بازیکنان ما رشد بسزایی داشته باشند. اگر ما فینال سال 1380 را با آنچه که حالا در بسکتبال مشاهده می شود مقایسه کنیم خیلی خوب متوجه تفاوتها خواهیم شد. به نظر من حضور بازیکنان خارجی باعث شد تا بازیکنان ما با دقت بیشتری پیش رفته و در جهت برطرف کردن نقاط ضعف خود پیش روند و به نوعی به رقابت پرداخته و موقعیت خود را بهبود بخشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج کسب شده  تیم در این فصل بسیار خوب و قابل قبول بود. من فکر می کنم نتایج کسب شده در تیم، خارج از حد تصورات مسئولان باشگاه بود زیرا آنها به دنبال حضور این تیم در پله های نهم یا دهم بودند اما حالا این تیم برای حضور در پله های پنجم و ششم تلاش می کند.

ارسال دیدگاه