دفعات بازدید: 1,523

تاریخ انتشار: 1391/02/24 - 11:11

آتشی: تیم ما ستاره و فوق ستاره ندارد

آتشی: تیم ما ستاره و فوق ستاره ندارد

 آتشی در گفتگو با

خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران

، ابتدا از شرایط خودش تعریف می کند: امسال لیگ واقعا سخت بود به خصوص اینکه بازیها را با آسیب دیدگی شروع کرده و 80 درصد فصل را با درد تمرین و بازی کردم اما برایم مهم بود که با پیوستن به یک تیم متفاوت، عملکرد خوبی داشته باشم. تیم هم فراز و نشیب زیادی در مسابقات امسال داشت ولی خدا پاسخ تمام زحمات و سختی های ما را داد.

وی ادامه می دهد: با تمام شرایط به فینال بازیها رسیدیم. هر چند مرحله نهایی هم حساسیتهای خاصی دارد اما برای تیم ما کار راحتتر شده چون مسیر رسیدن به این مرحله واقعا سخت بود و به نوعی بازیکنانمان برای بازی در شرایط سخت و بحرانی آبدیده شده اند.

بازیکن پتروشیمی تاکید می کند: چند بازیکن ما حتی تجربه بازی در پلی آف را هم نداشتند. اما ابتدا مقابل صنایع ماهشهر بازیهای سنگینی را تجربه کردیم که یک_یک مساوی شده و در بازی سوم موفق به بردنشان شدیم. پس از آن هم 2 بر صفر در بازیهای اول نیمه نهایی از فولاد عقب افتادیم و در شرایط واقعا سختی نتیجه گرفتیم. امیدوارم در فینال هم هر چه در توانمان هست به دور از فشارها و حساسیت در بازی بگذاریم و بسکتبال خوبی را به تماشاگران نمایش دهیم.

*چیزی را از پیش تعیین نمی کنم

عضو تیم ملی بسکتبال حاضر به پیش بینی بازیها نیست: من هیچ وقت در ذهنم چیزی را از پیش تعیین نمی کنم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد به خصوص در این مراحل که اصلا قابل پیش بینی نیست. مشخصا مهرام، یک تیم پرمهره و قوی دارد که بهترینهای لیگ و حتی بهترین خارجی های لیگ در آن بازی می کنند.

بردن این تیم کار راحتی نیست اما از طرفی ما هم حریف دست و پا بسته ای نیستیم. مهرام تیم قهرمان آسیا است اما ما هم چیزی را از حالا تعیین نکرده ایم که برای دو باخت یا برد به میدان می رویم.

با این وجود آتشی اعتقاد دارد که پتروشیمی در چند بازی گذشته ثابت کرده که برای برد و بدون توجه به نام حریف به میدان می رود. وی ادامه می دهد: مهرام امسال علاوه بر سه یار کلیدی ایرانی، 2 خارجی هم به عنوان مکمل اینها دارد که 3 ایرانی به پشتوانه قدرت آنها بازی می کنند. ضمن اینکه نیمکت این تیم جوان، پر قدرت و نترس است که لیگ را بسیار درخشان سپری کردند.

فرید اصلانی، سجاد مشایخی، امیر صدیقی و … به قدری در لیگ و حتی غرب آسیا خوب بودند که نشان دادند می توان به عنوان پشتوانه بسکتبال روی انها حساب کرد.

وی اضافه می کند: از طرفی کلید موفقیت ما هم 12 بازیکن بی ادعا هستند که یکدیگر را حمایت می کنند.تیم ما ستاره و فوق ستاره ندارد. هر یک از بازیکنان ما تمام انرژی خود را برای بهترین عملکرد در بازی می گذارد. رویارویی با تیم سابق چندان در مرکز توجه آتشی نیست.

وی می گوید: این درست که من چهار سال در تیم مهرام بازی کردم اما قرار نیست که یک بازیکن همیشه جایی ثابت بماند. در فینال باید تعصب خود را به پیراهنی که می پوشم، نشان دهم. هر چند برای مهرام هم به عنوان پله ترقی و پیشرفت بسکتبالم قابل احترام است.

بازیکن سابق مهرام افزود: خود را شاگرد هاشمی می دانم اما دوست دارم به نحوی بازی کنم که مربی اولیه ام هم از نحوه کارش راضی باشد و با احترام به تیم سابقم، وقتی با پیراهن پتروشیمی بازی می کنم بهترین بازی خود را نمایش دهم تا پس از چهل دقیقه بازی جایی برای پشیمانی نگذارم.

 

ارسال دیدگاه