دفعات بازدید: 3,911

تاریخ انتشار: 1391/02/28 - 1:01

نتايج مسابقات اتومبيلراني اسلالوم در ماهشهر

نتايج مسابقات اتومبيلراني اسلالوم ماهشهر كه 22 ارديبهشت‌ماه برگزار شده بود، روز گذشته اعلام شد.

فرید شکاری، رئیس هيات اتومبيلراني و موتورسواري استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهاركرد: اين رقابت‌ها در دو كلاس 1400 و 1800 سي‌سي برگزار شد كه در كلاس 1400 سي‌سي سعيد آباد، محمدامين نظارت و مرتضي شافعي هر سه با خودرو پرايد، به ترتيب اول تا سوم شدند.

وي افزود: در كلاس 1800 سي‌سي نيز عبدالعزيز راشدي با خودرو پ‍ژو 405 اول شد،‌ حسين سيلاوي با خودرو سمند در مكان دوم قرار گرفت و حسن قانمي نيز با خودرو سمند در جايگاه سوم ايستاد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری ماهشهر بيان‌كرد: اين رقابت‌ها در جهت رشد و توسعه اين رشته ورزشي در ماهشهر انجام شد و نفرات برتر آن به عنوان تيم ماهشهر در مسابقات قهرماني استان كه در آينده نزديك برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.

وي عنوان‌كرد: بيش از 55 نفر از آقايان و بانوان در اين رقابت‌ها‌ شركت كرده بودند كه به دليل به حد نصاب نرسيدن تعداد بانوان، نتوانستيم براي آن‌ها كلاس جداگانه‌اي تشكيل دهيم.

شکاری يادآورشد:حضور مسئولین در این مسابقه چشمگیر بود و جا دارد از آقایان حیاتی فرماندار محبوب و مردمی شهرستان بندر ماهشهر ، خنفری ریاست زحمتکش اداره ورزش و جوانان ماهشهر ، جوانمردی رئیس هیئت اتومبیلرانی خوزستان و عباسی دبیر هیئت اتومبیلرانی خوزستان تقدیر و تشکر نمایم.

شکاری افزود : حضور 5000 نفر تماشاگر وظیفه ما را در برگزاری اینگونه مسابقات سنگین تر کرد و قصد داریم این ورزش محبوب و پرطرفدار را توسعه بیشتری دهیم.

ارسال دیدگاه