- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مصاحبه با آرمینا هدایتی بازیکن با تکنیک پینگ پنگ

بیوگرافی؟

آرمينا هدايتي متولد 9 بهمن 1372 از شهرک بعثت،شهرستان ماهشهر،استان خوزستان هستم که از سن 12 سالگي تنيس روي ميز را زير نظر مربي عزيزم خانم فرزانه کرم زاده شروع کردم و بر خلاف امکانات محدودي که در ان سال ها براي ورزش بانوان در نظر گرفته بودند توانستم در اين رشته ي جذاب فعاليت کنم و براي شهرستان ماهشهر افتخاراتي کسب کنم.

چند ساله پینگ پنگ را شروع نمودید و از کجا شروع کردید؟

من از سن 12 سالگی پینگ پنگ رو شروع کردم، این رشته رو از رختکن های سالن بسکتبال شروع کردم، باعث تعجب ولی حقیقت داره چون در ان زمان اصلا پینگ پنگ بانوان در منطقه ایی که من زندگی میکنم وجود نداشت و سالن تمریناتمون در واقع رختکن سالن بسکتبال بود ولی خوشبختانه طی گذشت زمان و تقاضا برای حضور در این رشته سالن کوچکی را به این رشته اختصاص دادند.

شیرین ترین خاطره ورزشی شما ؟

شيرين ترين خاطره ي من اين بود ک با توجه به سن کم و تجربه و تمرين کمي که داشتم توانستم در رده ي بزرگسالان استان مقام کسب کنم.

تلخ ترین خاطره ورزشی شما ؟

تلخ ترين خاطره ام اين بود که در سال 88.89 بازي هاي قهرمان کشوري جوانان در مقام 13 قرار گرفتم و بازي اخر هم 4-3 باختم و نتونستم مقام بهتري کسب کنم و متاسفانه 12 نفر برتر به اردوي تيم ملي دعوت شدند.

چه توصیه ای دارید برای کسی که به تازگی قصد دارد پینگ پنگ را شروع نماید؟

کساني که تازه اين ورزش رو شروع مي کنن بايد هدفشون رو مشخص کنن و با توجه به اون تلاش کنن و هيچ وقت دل سرد نشن، در اين صورت حتما به هدفي که دارن خواهند رسید.

مشوق ورزشی شما ؟

يقيناً خانواده ام مشوق اصلي من بودند و البته خانم کرم زاده که به من خيلي کمک کرد و براي من علاوه بر مربي يک دوست خوب هم هست.

نظر شما در خصوص هیئت پینگ پنگ ماهشهر ؟

نزديک 2 ساله که هيئت فعاليت هاي خوبي در خصوص ورزش بانوان انجام داده ولي انتظار ميره که مثل هيئت گلستان، مازندران و استان البرز، حمايت هاي زيادي از بانوانشون به عمل اورند.

دستاورد های شما ؟

با وجود نداشتن یار تمرینی و نبود امکانات کافی مقام های زیر را بدست اوردم.و باید بگم که از شهرستان ماهشهر اولین نفری بودم که در دسته یک بزرگسالان و امید حضور داشتم. 
مقام دوم در لیگ جوانان امید کشور با تیم بندر امام، مقام سوم در سوپر لیگ کشور با تیم بوعلی سینا، مقام اول کشور در بازی های نفت به همراه تیم بهداری بهداشت ماهشهر ، مقام اول تیمی صنایع پتروشیمی و دوم انفرادی و مقام دوم وزارت نفت بعد از 14 سال مقام نداشتن پتروشیمی، در سال گذشته نفر 7 بزرگسالان استان بودم که متاسفانه امسال به دلیل مصدومیت و نبود تمرین کافی این مقام را از دست دادم و به همین دلیل هم مقام 13 در رده ی امید که سال گذشته به دست اورده بودم را از دست دادم .

پینگ پنگ در یک کلمه ؟

پینگ پنگ در یک کلمه یعنی عشق

بزرگترین آرزویت ؟

بزرگترین ارزوم اینه که توی ورزشم به بالاترین جای ممکن برسم چون واقعا برای ورزشم خیلی تلاش کردم ولی متاسفانه کمبود امکانات اجازه ی پیشرفت رو به من نداد.

چه شد که به این رشته جذاب روی اوردی؟

دایی من در زمان خود نفر اول استان فارس بود و تعریفاتی از این ورزش از پدر و مادرم شنیده بودم همچنین برادرم هم در این رشته فعالیت میکرد که باعث شد من هم به این رشته ی جذاب رو بیارم.

چه اهدافی را در این رشته دنبال میکنی؟

اولین هدفم اینه که در تیم ملی ایران جایی بگیرم و بعد هم مقام های بالاتری برای کشورم به دست بیاورم. 

نظر شما در خصوص پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر ؟

این سایت هم از نظر اموزشی و هم اطلاع رسانی سایت خوب و منحصر به فردی است

مربیان شما تاکنون ؟

تنها مربی که من داشته ام خانم فرزانه کرم زاده است که به خاطر زحمات زیادی که برای من کشیده اند از ایشون تشکر میکنم

الگوی شما در پینگ پنگ؟

الگوی من مربی من است همچنین بازیکن خوب و خوش اخلاق کشورم ندا شهسواری

کلام آخر؟

از مسؤلین بندر امام از جمله اقای مرمزی زاده و خانم مرهونیان و همچنین هیئت پینگ پنگ ماهشهر که با وجود کمی امکانات تمام سعی و تلاش خود را در زمینه ی پیشرفت این رشته انجام داده اند تشکر و قدردانی مینمایم.