دفعات بازدید: 988

تاریخ انتشار: 1391/02/31 - 10:44

سرمربي تيم واليبال اميد خوزستان خطاب به هيات استان: از بازيكن غيربومي و تقلبي استفاده نمي‌كنم

سرمربي تيم واليبال اميد خوزستان بر عدم‌ استفاده از بازيكن غيربومي و تقلبي براي شركت در مسابقات كشوري تاكيد كرد.

مسعود گلاب، در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: تيم ما براي شركت در مسابقات واليبال اميد منطقه پنج كشور در يك گروه سخت قرار گرفته و با تيم‌هاي كرمانشاه، لرستان، همدان، ايلام، توابع تهران و قزوين هم‌گروه است. ما در اين رقابت‌ها در گروه منطقه دو قرار گرفته‌ايم.

وي درخصوص برپايي اردوهاي تيم اميد استان بيان‌كرد: اولين اردوي‌ خود را 13 ارديبهشت‌ماه با حضور 25 واليباليست در مسجدسليمان برگزار كرديم و از اين تعداد، 15 بازيكن را براي اردوي دوم‌ انتخاب كرديم.

سرمربي تيم واليبال اميد خوزستان ادامه‌داد: دومين اردوي آمادگي تيم روز سه‌شنبه، دوم خردادماه در آبادان آغاز مي‌شود. تيم هنوز به آن شكل كه بايد تمرين كند، آماده نشده و نسبت به سال‌هاي قبل، از لحاظ فني ضعيف‌تر است.

وي با بيان اين‌كه تيم استان آمادگي‌اش را تا شروع مسابقات به دست خواهد آورد، گفت: سه نفر از تيم نوجوانان و دو نفر از تيم جوانان استان را براي دومين اردو به تيم اميد دعوت كرده‌ام.

گلاب ادامه‌داد: ما در اين مقطع، كمبود زيادي داريم و بازيكنان شاخص‌ زيادي نداريم و تنها بازيكنان شاخص ليگ برتري تيم‌مان، حسين قنبري و علي سليماني هستند. ساير بازيكنان‌مان از تيم‌هاي زيرگروه استان  هستند. تا هنگامي كه يك تيم بازيكن نداشته باشد، نمي‌تواند كاري انجام دهد.

وي با تاكيد بر اين‌كه با هيات واليبال خوزستان شرط كرده‌ام كه به هيچ عنوان بازيكن تقلبي و صغرسن وارد تيم نمي‌كنم، افزود: از بازيكناني نيز در تيم استفاده مي‌كنم كه فقط خوزستاني باشند. در صورتي كه سال‌هاي قبل مربيان ديگر، از تهران بازيكن مي‌آورند.

سرمربي تيم واليبال اميد خوزستان عنوان‌كرد: نتيجه براي من اين است كه بازيكنان بومي بازي كنند. من اصلا از بازيكن غيربومي و تقلبي در تيم استفاده نمي‌كنم. در اردوي اول‌مان چند بازيكن به اين صورت داشتم كه آن‌ها را خط زدم.

وي خاطرنشان‌كرد:‌ تا قبل از مسابقات كشوري كه 28 خردادماه آغاز مي‌شود و تا دوم تيرماه در كرمانشاه ادامه دارد، براي برپايي سه اردو برنامه‌ريزي كرده‌ايم. بعد از اردوي آبادان يك اردوي ديگر در مسجدسليمان برگزار مي‌كنيم و بعد يك مسابقه با تيم‌هاي شوشتر، دزفول و شوش انجام مي‌دهيم.

ارسال دیدگاه