دفعات بازدید: 220

تاریخ انتشار: 1391/03/01 - 0:07

آتشی: شرایط در تیم ملی میمون و مبارک است /حیف است شاهین طبع و هاشمی در تیم ملی باشند!

آتشی: شرایط در تیم ملی میمون و مبارک است /حیف است شاهین طبع و هاشمی در تیم ملی باشند!

 وی در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، افزود: من فکر می کنم “بچیرویچ” سرمربی تیم ملی به عنوان سکاندار عملکردی بسیار خوب و قابل قبول داشته و توانسته در انتخاب دستیاران بهتری تصمیم گیری را داشته باشد. قطعا او شناخت بسیار بالایی از میتف دارد و حضور این مربی خارجی کنار بچیرویچ نتایج موثر زیادی به همراه خواهد داشت؛ مضاف بر اینکه بسکتبال کشورهای استقلال یافته ارتباطی بسیار تنگاتنگ با یکدیگر دارند و من فکر می کنم میتف و بچیرویچ بتوانند در کنار هم موفق عمل کنند.

آتشی در ادامه تصریح کرد: در مورد انتخاب مربیان ایرانی باید تاکید کنم که انتخابها با ظرافت انجام گرفته و تمام کسانیکه معرفی شده اند تجربه حضور در و فعالیت در تیم ملی و فعالیت در کنار مربیان خارجی که قبلا هدایت تیم ملی ایران را در دست داشته اند را دارا می باشند. بطور کلی هر مربی سلیقه خاص خود را دارد و من فکر می کنم شرایط بوجود آمده در تیم ملی میمون و مبارک باشد و همه چیز در جهت تحقق اهداف مورد نظر پیش رود.

دبیر اسبق فدراسیون بسکتبال در رابطه با نبود شاهین طبع و هاشمی در ترکیب تیم ملی گفت: این 2 از مربیان بسیار بزرگ بوده و از تجربه بسزایی در این عرصه برخوردارند و من فکر می کنم به دلیل مشغله باشگاهی، بچیرویچ از حضورشان در تیم ملی استفاده نکرده است هرچند که فکر می کنم با توجه به درخشش این 2 مربی در سطح لیگ برتر حیف است که آنها از باشگاههایشان دور باشند زیرا آنها توانسته اند موفق به تربیت بازیکنان خوبی شده و زمینه حضور تیمشان را در رقابتهای آسیایی فراهم کنند. همچنین در مورد افرادیکه در لیست معرفی شده سرمربی اسلونیایی تیم ملی حضور ندارند باید تاکید کنم که آنها همه افرادی لایق و شایسته هستند و همه برای موفقیت زحمت کشیده اند اما به هر ترتیب در حال حاضر امکان فعالیتشان در تیم ملی فراهم نشده است.

ارسال دیدگاه